تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - درخواست ازدواج جن از انسان

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

درخواست ازدواج جن از انسان

تاریخ:سه شنبه 28 اردیبهشت 1395-06:51 ب.ظ

آقا سید محمد ابراهیم حسینی (صدر)نقل فرمودند که :من در سال1374 در روستای کرزان از توابع تویسرکان منبر می رفتم.روز تاسوعا بود. بامیزبان خود اقای محمود افشاری برای گردش به صحرا رفتیم .پدری با دوفرزندش را دیدیم که لوبیای قرمز می کاشتند.بعد از احوالپرسی سخن معجزه ائمه به میان آمد.آقای کریمی داستان جالبی نقل کرد وگفت :یکی از بچه ها به نام عباس مرد متدین ودقیق در انجام تکالیف شرعی است که با مادر وهمسر خود زندگی می کند.روزی از محل کار خود خارج شده به سوی منزل میرود در بین راه صدای دختری به گوش میرسد که ایشان را با نام صدا میزند.وقتی که بر میگردد دختری زیبا با قیافه بسیار دلفریبی را مشاهده میکند آن دختر اظهار می کند عباس من عاشق تو شدم و در خواست ازدواج با تو را دارم .عباس با شنیدن این کلام در حالی که از اتهام مردم هراسان است که در کوچه با چنین دختری مشغول صحبت گردیده گفت : من همسر و مادری در تحت تکلف خود دارم و هیچ گونه توانایی اراده دو همسر ومادرم را ندارم .دختر اظهار میکند که من از شما توقع مخارج وغیره را ندارم بلکه نیازهای مادی شما را هم هرچه باشد برطرف خواهم کرد . عباس می گوید چون نمی خواستم در جایی که مردم متوجه بودند با او صحبت کنم تا مبادا آبرویم خدشه دار شود لذا بی اعتنایی کرده و به سوی منزل روانه شدم . وقتی به منزل رسیدم دیدم جلوتر از من آمده و در منزل نشسته است .گفتم:
من تا به امروز اصلا تو را ندیده ام تو چطور ندیده عاشق من شده ای؟ گفت : من از طایفه جن هستم انسان نیستم ولی چکنم عاشق و دلباخته تو شده ام از تو تقاضای ازدواج دارم و تمام زندگی ترا تضمین میکنم که با خوشبختی زندگی کنی .عباس میگوید او هرچه اصرار می کرد من مخالفت میکردم تا اینکه گفت : عباس من میروم تو تا فردا با مادر و همسرت مشورت کن. در همین حال مادر وهمسرم نشسته بودند گفتند : گویا تو با کسی صحبت میکنی ما که غیر از تو کسی را نمی بینیم من جریان را شرح دادم مادرم گفت : عباس جن زده نشده باشی؟ آن روز گذشت فردا من طبق معمول به دکان رفته مشغول کار شدم ودر وقت همیشگی به خانه بر گشتم وقتی که وارد شدم دیدم باز آن دختر نشسته و منتظر است . بعد از سلام و جواب گفت : عباس! با مادر وهمسرت مشورت کردی؟ گفتم: دیروز من به تو گفتم من نیازی به ازدواج دوم ندارم و خواهش میکنم که دست از من بردار. او گفت : من در عشق تو بیقرارم و می سوزم استدعا میکنم با من ازدواج کنی و همین طور اصرار میکرد .گفتم : خلاصم کن من ابدا به ازدواج دوم تن نخواهم داد باز دیدم رهایم نمی کند ناچار برای خلاصی خود سیلی محکمی به صورتش زدم . نگاه به من کرد وگفت: اگر من چنین سیلی به تو بزنم زنده نخواهی ماند .در همین حال وقتی از من مایوس شد یک سیلی به من زد .دیگر نفهمیدم جریان چه شد وقتی مادر وهمسرم می بینند من نقش زمین شدم مرا به
پزشک می رسانند . ولی چون کاملا لال شده بودم از معالجه من نا امید می شوند. عباس بعد از مدت مدیدی با همین حال که قادر به سخن نبود زندگی میکند تا اینکه روزی آرزو میکند که به زیارت امام رضا (ع) نائل آید و این آرزو را با اشاره به نزدیکان خود میفهماند . مادر وهمسر و برادری که در تهران زندگی میکرد به همراه عباس به مشهد مقدس عازم میشوند . یک هفته در مشهد میمانند و هر روز به زیارت مشرف میشوند تا اینکه روزی در منزل عباس امام رضا(ع) وامام زمان (عج) را در خواب میبیند و شفای کامل پیدا میکند.

نظر فراموش نشه!




ژ"
نظرات() 
Sling TV
پنجشنبه 15 آذر 1397 06:43 ق.ظ
Nice blog here! Also your web site loads up fast!
What web host are you using? Can I get your affiliate link
to your host? I wish my web site loaded up as fast as yours lol
Sling TV Save Money Coupon 2018
پنجشنبه 15 آذر 1397 01:35 ق.ظ
Hi my family member! I wish to say that this post is amazing, great written and come with approximately all vital infos.
I would like to look extra posts like this .
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 06:41 ب.ظ
Hello to every one, since I am really eager of
reading this webpage's post to be updated on a
regular basis. It includes fastidious material.
sling tv coupons and promo codes for november 2018
شنبه 26 آبان 1397 07:35 ب.ظ
Sling tv coupons and promo codes for november 2018
It's going to be finish of mine day, except before
ending I am reading this enormous piece of writing to
increase my know-how. Sling tv coupons and promo codes for november 2018
Sling TV
دوشنبه 21 آبان 1397 12:09 ق.ظ
I'm curious to find out what blog system you have been working with?
I'm having some small security problems with my latest website and I would like to find something more risk-free.
Do you have any suggestions?
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 20 آبان 1397 12:32 ب.ظ
When someone writes an post he/she keeps the thought of a
user in his/her mind that how a user can know it. So that's why this piece of writing is outstdanding.
Thanks!
Sling TV
شنبه 19 آبان 1397 09:39 ب.ظ
What's up to every single one, it's actually a good for me to pay
a visit this site, it includes important Information.
What Equipment is Needed for Sling TV
شنبه 19 آبان 1397 07:30 ق.ظ
Good post however , I was wanting to know if you could write a
litte more on this subject? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more.
Thank you!
Quest Bars Cheap
جمعه 18 آبان 1397 07:20 ق.ظ
Amazing issues here. I am very glad to peer your article.
Thank you so much and I am taking a look forward to touch you.
Will you kindly drop me a e-mail?
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 08:02 ب.ظ
hey there and thank you for your information – I've definitely
picked up something new from right here. I did
however expertise a few technical points using this web site, as I experienced to reload the website a lot of times previous to I could
get it to load properly. I had been wondering if your web host is OK?
Not that I'm complaining, but slow loading instances times will often affect
your placement in google and could damage your high quality score if ads and marketing with Adwords.
Well I am adding this RSS to my e-mail and could look out for much more of your respective fascinating content.
Make sure you update this again very soon.
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 03:22 ب.ظ
Post writing is also a fun, if you be familiar with then you
can write otherwise it is difficult to write.
minecraft free download 2018
چهارشنبه 18 مهر 1397 12:42 ب.ظ
It's actually very complicated in this busy life to listen news on Television, therefore I
only use internet for that purpose, and take the most up-to-date information.
minecraft
شنبه 14 مهر 1397 07:42 ب.ظ
Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this paragraph i thought i could
also create comment due to this good article.
minecraft
جمعه 13 مهر 1397 01:44 ق.ظ
I was able to find good information from your blog posts.
std testing price
شنبه 13 آبان 1396 09:28 ب.ظ
اگر میخواهید دانش خود را رشد دهید فقط از این وبسایت بازدید کنید و با داغترین شایعاتی که در اینجا منتشر شده، به روز شود.
std testing
شنبه 13 آبان 1396 06:02 ب.ظ
برادر من توصیه کرد که من احتمالا این وب سایت را دوست دارم.

او یک بار کاملا درست بود. این پست واقعا
روزم را ساخت. شما به راحتی نمی توانید باور کنید که چگونه یک
وقت زیادی برای این اطلاعات صرف کرده بودم! متشکرم!
Damion
چهارشنبه 15 شهریور 1396 12:06 ب.ظ
I'm impressed, I have to admit. Rarely do I
come across a blog that's both equally educative and interesting, and without a
doubt, you have hit the nail on the head. The problem is something which too few people are speaking intelligently about.
I am very happy I stumbled across this during my hunt for something
regarding this.
foot pain between toes
یکشنبه 11 تیر 1396 10:27 ق.ظ
Hi there very nice website!! Man .. Beautiful ..
Amazing .. I will bookmark your site and
take the feeds additionally? I'm happy to search out so many useful information right here within the put
up, we want develop more techniques on this regard, thank you for
sharing. . . . . .
manicure
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 04:07 ب.ظ
Howdy, There's no doubt that your website may be having web
browser compatibility problems. Whenever I look at your blog in Safari, it looks
fine however when opening in I.E., it's got some overlapping issues.
I just wanted to give you a quick heads up! Other than that, wonderful site!
BHW
یکشنبه 27 فروردین 1396 05:30 ق.ظ
It is perfect time to make some plans for the longer term and it's time to be happy.
I have read this post and if I may just I wish to counsel you some
interesting issues or advice. Maybe you could write next
articles relating to this article. I desire to learn more issues about
it!
BHW
چهارشنبه 23 فروردین 1396 04:01 ب.ظ
Attractive part of content. I just stumbled upon your website and
in accession capital to say that I acquire in fact loved account your blog posts.
Anyway I will be subscribing in your feeds or even I fulfillment you
get right of entry to consistently fast.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo