به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - ترس و وحشت جنیان از چیست؟

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

ترس و وحشت جنیان از چیست؟

تاریخ:سه شنبه 28 اردیبهشت 1395-07:41 ب.ظ

dardnews.ir

ترس و وحشت جنیان از چیست؟

۱-جنیان از شهاب سنگ میترسند چون خداوند آنها را به شهاب های آسمانی تهدید

کرده تا آنها نتوانند اخبار و اسرار آسمانی را به کاهنات و ساحران بدهند.

۲-جنیان از کبوتر که در حال پر زدن باشند میترسند و از آن محل دور میشوند.

۳-جنیان از خروس بال گشاده سفید که در منزلی باشد هراسان هستند اگر

خروسی در خانه ای باشند تا هفت خانه دیگر جنیان به آن محل وارد نمیشوند.

۴-جنیان از اسب اصیل که در منزلی باشند میترسند و به آن منزل وارد نمیشوند.

علاوه بر این چهار مورد من ی کتاب میخوندم که توش نوشته بود اجنه از اشیای نوک

تیز و بوی پیاز و اسفند به شدت متنفرن!!!  دكتر اا دارستانی






ژ"
نظرات() 
Minerva
سه شنبه 28 اسفند 1397 04:25 ق.ظ
Thanks for ones marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you're a great author.

I will be sure to bookmark your blog and will come back in the future.
I want to encourage you to definitely continue your great job, have a nice afternoon!
http://tinyurl.com/y3d7g6gk
پنجشنبه 23 اسفند 1397 05:06 ب.ظ
We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your website provided us with valuable info to work on. You've done an impressive job and our whole community will
be thankful to you.
Kristi
سه شنبه 21 اسفند 1397 07:36 ب.ظ
Simply want to say your article is as amazing. The clarity to
your publish is just cool and that i could assume you are a professional on this subject.
Well with your permission let me to clutch your RSS feed to stay updated with imminent
post. Thank you a million and please carry on the rewarding work.
Candace
دوشنبه 29 بهمن 1397 10:01 ق.ظ
Monetary advisors enterprise is people enterprise.
Samual
دوشنبه 15 بهمن 1397 09:37 ب.ظ
Wow! Finally I got a weblog from where I can in fact obtain useful facts concerning my study and knowledge.
how to file an llc in texas online
جمعه 27 مهر 1397 06:35 ب.ظ
Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?

you make blogging look easy. The overall look of your web
site is excellent, as well as the content!
manicure
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 07:44 ب.ظ
Heya i am for the first time here. I came across this board
and I find It really useful & it helped me out much.

I hope to give something back and aid others like you
aided me.
manicure
شنبه 9 اردیبهشت 1396 10:39 ق.ظ
I love your blog.. very nice colors & theme. Did you make
this website yourself or did you hire someone to do it for you?

Plz respond as I'm looking to design my own blog
and would like to know where u got this from. thanks a lot
BHW
چهارشنبه 23 فروردین 1396 07:19 ق.ظ
Hi! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to take a look.
I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to
my followers! Great blog and brilliant design and style.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo