تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - ترس و وحشت جنیان از چیست؟

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

ترس و وحشت جنیان از چیست؟

تاریخ:سه شنبه 28 اردیبهشت 1395-07:41 ب.ظ

dardnews.ir

ترس و وحشت جنیان از چیست؟

۱-جنیان از شهاب سنگ میترسند چون خداوند آنها را به شهاب های آسمانی تهدید

کرده تا آنها نتوانند اخبار و اسرار آسمانی را به کاهنات و ساحران بدهند.

۲-جنیان از کبوتر که در حال پر زدن باشند میترسند و از آن محل دور میشوند.

۳-جنیان از خروس بال گشاده سفید که در منزلی باشد هراسان هستند اگر

خروسی در خانه ای باشند تا هفت خانه دیگر جنیان به آن محل وارد نمیشوند.

۴-جنیان از اسب اصیل که در منزلی باشند میترسند و به آن منزل وارد نمیشوند.

علاوه بر این چهار مورد من ی کتاب میخوندم که توش نوشته بود اجنه از اشیای نوک

تیز و بوی پیاز و اسفند به شدت متنفرن!!!  دكتر اا دارستانی






ژ"
نظرات() 
Leandro Martins de Almeida
پنجشنبه 16 خرداد 1398 06:14 ق.ظ
Do you mind if I quote a couple of your posts as long as
I provide credit and sources back to your weblog? My blog
site is in the exact same niche as yours and my users
would really benefit from some of the information you provide here.
Please let me know if this alright with you. Appreciate it!
gamefly free trial
دوشنبه 13 خرداد 1398 04:28 ق.ظ
You're so interesting! I do not suppose I've truly read through something like this before.
So great to discover somebody with some unique
thoughts on this subject matter. Seriously.. thank you for starting this up.
This web site is something that's needed on the web, someone with a little originality!
tinyurl.com
جمعه 10 خرداد 1398 08:05 ق.ظ
Right now it looks like Expression Engine is the top blogging platform available right now.

(from what I've read) Is that what you are using on your
blog?
http://tinyurl.com/
شنبه 4 خرداد 1398 02:29 ب.ظ
My brother suggested I might like this website.
He was totally right. This post actually made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!
Cornelius
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 11:46 ق.ظ
This site was... how do I say it? Relevant!! Finally
I have found something which helped me. Thanks!
minecraft download free
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 06:10 ب.ظ
You actually make it seem really easy with your presentation but I in finding this topic to be really one thing that I
believe I would never understand. It kind of feels too complex and very vast for me.

I am having a look ahead to your next publish, I will try to
get the hang of it!
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 03:57 ق.ظ
Hi! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to take
a look. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!
Great blog and wonderful design.
http://tinyurl.com/
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 04:27 ق.ظ
Hi there to every body, it's my first visit of this web site; this webpage contains remarkable and truly
excellent stuff in favor of readers.
http://tinyurl.com/
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 05:09 ب.ظ
Nice response in return of this query with genuine arguments
and explaining everything on the topic of that.
Zoila
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 02:51 ب.ظ
WOW just what I was searching for. Came here by searching
for ترس
Ona
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 01:56 ب.ظ
It's enormous that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our dialogue made at this time.
gamefly free trial
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 06:01 ق.ظ
Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out a lot.
I hope to give something back and aid others like you aided me.
Titus
شنبه 14 اردیبهشت 1398 11:42 ق.ظ
This article will assist the internet visitors for setting up
new blog or even a weblog from start to end.
gamefly free trial
شنبه 14 اردیبهشت 1398 09:15 ق.ظ
You can certainly see your expertise within the
article you write. The world hopes for even more passionate writers like you who aren't afraid to mention how they believe.
Always go after your heart.
http://bit.ly/2IIn1GB
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 10:52 ق.ظ
I was able to find good info from your blog posts.
Grupo Coral
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 08:39 ق.ظ
You are so awesome! I do not think I've read through a
single thing like that before. So good to discover someone with a few unique thoughts on this issue.
Really.. many thanks for starting this up. This site is one thing that is required on the web,
someone with a little originality!
Mack
شنبه 7 اردیبهشت 1398 03:00 ب.ظ
Hi just wanted to give you a quick heads up and let you
know a few of the images aren't loading properly. I'm not sure why but I think its a linking
issue. I've tried it in two different internet browsers and both show the same outcome.
Leandro Martins de Almeida
شنبه 7 اردیبهشت 1398 12:18 ب.ظ
Hey! Someone in my Myspace group shared this website
with us so I came to take a look. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be
tweeting this to my followers! Great blog and outstanding design and style.
Lou
شنبه 7 اردیبهشت 1398 06:24 ق.ظ
Awesome blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A theme like yours with a few simple tweeks would really make my
blog stand out. Please let me know where you got
your theme. Thank you
tinyurl.com
شنبه 7 اردیبهشت 1398 01:12 ق.ظ
Fantastic items from you, man. I have understand your stuff prior to and you're just extremely fantastic.

I really like what you've got here, certainly like what you are stating
and the best way in which you are saying it.
You are making it enjoyable and you still care for to
keep it smart. I cant wait to learn much more from you.

This is really a wonderful website.
Mário Pagnozzi Júnior
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 11:53 ب.ظ
My brother recommended I may like this web site.
He was totally right. This put up actually made my day.
You cann't imagine simply how much time I had spent for this info!
Thank you!
Leandro Martins de Almeida
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 04:07 ب.ظ
Hi to every body, it's my first visit of this blog;
this website consists of amazing and genuinely excellent data for readers.
Mario Celso Lopes
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 10:19 ق.ظ
Howdy, I think your blog could be having web browser compatibility issues.
Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however when opening
in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I
just wanted to provide you with a quick heads up!
Besides that, great website!
Tonja
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 07:44 ب.ظ
Hey there, I think your blog might be having browser compatibility issues.
When I look at your website in Opera, it looks fine but when opening in Internet
Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads
up! Other then that, awesome blog!
Marcel
جمعه 23 فروردین 1398 07:18 ب.ظ
I think this is one of the most important information for me.
And i'm glad reading your article. But want to remark
on few general things, The site style is ideal, the articles is really excellent
: D. Good job, cheers
http://tinyurl.com
سه شنبه 20 فروردین 1398 03:45 ق.ظ
Nice post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!

Extremely helpful information specifically
the last part :) I care for such info a lot. I was seeking this certain information for a very long time.
Thank you and best of luck.
Laurence
شنبه 17 فروردین 1398 01:40 ق.ظ
Thank you for every other informative website.
The place else may just I am getting that kind of information written in such a perfect method?

I've a challenge that I am simply now operating on, and I have been at the look out for such
information.
minecraft
پنجشنبه 15 فروردین 1398 07:10 ق.ظ
Hola! I've been following your web site for some time now and finally
got the courage to go ahead and give you a shout out from New Caney Texas!
Just wanted to tell you keep up the excellent work!
Mariano
سه شنبه 13 فروردین 1398 10:06 ب.ظ
I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did you hire someone to do
it for you? Plz reply as I'm looking to design my own blog and would
like to know where u got this from. cheers
tinyurl.com
شنبه 3 فروردین 1398 09:38 ب.ظ
Hurrah! At last I got a web site from where I know how to actually obtain valuable facts concerning my study and knowledge.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo