تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - آملی لاریجانی: آمریکا تروریست است/ حنای آنها دیگر رنگی ندارد/ قرار نیست غربی‌ها از خواب بیدار شوند

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

آملی لاریجانی: آمریکا تروریست است/ حنای آنها دیگر رنگی ندارد/ قرار نیست غربی‌ها از خواب بیدار شوند

تاریخ:یکشنبه 26 اردیبهشت 1395-12:30 ب.ظ

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در کنفرانس بین المللی همصدا با اقصی که صبح امروز با حضور مهمانات خارجی و در تالار ایوان شمس برگزار شد گفت: از همه عزیزانی که در این مراسم حاضر شدند و رنج سفر از سایر کشورها رو تحمل کردند تا نشان دهند همچنان فلسطین مسئله اول جهان اسلام است تشکر می‌کنم.

وی افزود: مسئله فلسطین مسئله اول جهان است و امام(ره) پیش از انقلاب و در طول تشکیل انقلاب این مسئله را به تمام دنیا اعلام کردند؛ همچنین رهبر معظم انقلاب هم که خلف صالح ایشان بودند در بیانات متعدد این موضوع رو مورد توجه قرار دادند.

آملی لاریجانی گفت: همانطور که می‌دانید مسئله فلسطین جنگ دو طرفه فلسطین و اسرائیل غاصب نیست بلکه موضوع جنگ میان جهان اسلام و همه جهان کفر است و نباید این موضوع را صرفا جنگ در یک منطقه کوچک دید.

وی ادامه داد: مسئله فلسطین را می‌توان از جنبه های متعددی مورد توجه قرار داد؛سه معیار در جریان فلسطین مورد توجه است، اولین آن‌ بحث حقوق بشر است که از سال‌های قبل موضوع حقوق بشر خیلی مورد توجه بوده است و در دنیا به آن اهمیت می‌دهند اما امروز کشورهای غربی از این جریان تنها به عنوان یک ابزار برای وارد کردن فشار استفاده می‌کنند و حتی تحریم‌های زیادی را هم به واسطه همین جریان حقوق بشر به کشورهای زیادی وارد کرده‌اند که ایران هم شامل ان شده است.

رئیس قوه قضائیه گفت: اینکه غربی‌ها اجازه دارند تلقی خود را از حقوق بشر به همه دنیا تسری بدهند، یک موضوع اشتباه است و از نظر ما قابل پذیرش نیست؛ حقوق از عالم خلا برای انسان‌ها نمی‌آید و باید برای تدوین حقوق بنیان‌های هستی و بشر را به‌درستی شناخت و به همین دلیل است که غربی‌ها نباید تلقی خود را از حقوق بشر به همه دنیا دیکته کنند.

وی افزود: امروز در صحنه عمل و در جریان وضعیتی که در فلسطین پدید آمد یک آزمایشگاه بزرگ برای بررسی ادعای حقوق بشری غربی‌ها به وجود آمد و مشخص شد که آن‌ها فقط ادعایی بیش نیستند و باید از غربی‌ها پرسید که برای حمایت حقوق بشری از مردم مظلوم فلسطین چه کرده‌اند؟ رژیم غاصب در غزه چه کرد؟

آملی لاریجانی گفت: امروز فلسطین بهترین محل برای سنجش ادعای کذب غربی‌ها شده و مشخص است این‌ها جز ادعا چیز دیگری نیستند.

وی اظهار داشت: در ماده هشت اساسنامه دیوان کیفری که مربوط به جنایات جنگی است بحث کشتار عمدی مردم مورد اشاره قرار گرفته است و حال آنکه همین اتفاق در فلسطین رخ داد و خانه و کاشانه مردم به عمد خراب شد و مردم به قتل رسیدند؛ این موضوع در گزارش گلداستون هم مورد اشاره قرار گرفت اما مشخص شد قرار نیست غربی‌ها از خواب بیدار شوند.

وی تاکید کرد: امروز حاکمان امریکا حزب الله را تروریست می‌خوانند حال آنکه حزب الله فقط جرمش دفاع از خودش و دفاع از اسلام است؛ مردم مسلمان حزب الله را از جان و دل دوست دارد و باید گفت تروریست آمریکایی است که در روز روشن به عراق لشکرکشی کرد و مردم را به خاک و خون کشاند؛ از هزاران کیلومتر آن طرف‌تر آمدید در این منطقه و به کشورها تجاوز می‌کنید حال آنکه خودتان تروریست هستید و به دروغ کشورها را تروریست خطاب می‌کنید.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها حنایشان دیگر رنگ ندارد و همه می‌دانند که این‌ها از حقوق بشر حرف می‌زنند تا به مقاصد شوم خود برسند. خط قرمز آمریکایی‌ها بحث حمایت از رژیم غاصب صهیونیست است و نمی‌گذارند کسی به این رژیم جعلی نزدیک شود.

وی گفت: اما معیار دوم بحث آگاهی و بیداری مردم و ملت هاست و اگر در زمان مناسب مردم ملت‌ها بیدار بودند و اقدام لازم را انجام می‌دادند همچین غده سرطانی شکل نمی‌گرفت؛ جهان اسلام برای آنکه بتواند با این غده سرطانی مقابله کند باید بیدار شود و در زمان لازم اقدام کنند، هر وسیله و ابزاری که بتواند به این بیداری کمک کند قطعا مغتنم و مهم هست و باید از ان حمایت کرد. باید مسئله فلسطین و گفتمان مربوط به فلسطین را عمومی کرد و به همه دنیا شناساند.

آملی لاریجانی گفت: حضرت امام خمینی(ره) حتی سال‌ها پیش از پیروزی انقلاب مسئله فلسطین را اعلام کردند و ایشان سال 51 یعنی بیش از 45 سال پیش به این موضوع اشاره کردند و گفتند اگر موضوع فلسطین جدی گرفته نشود همه کشورهای اسلامی را می‌گیرد و این خط عمومیت مسئله فلسطین برای ملت اسلامی را از همان زمان مورد توجه قرار گرفت.

در این کنفرانس زهرا مصطفوی دختر امام خمینی(ره) و حجت الاسلام قمی رئیس دفتر امور بین الملل رهبری و شیخ علی دعموش نماینده سید حسن نصرالله حضور دارند.


ژ"
نظرات() 
Nila
سه شنبه 4 تیر 1398 01:16 ب.ظ
When I initially left a comment I seem to have clicked
the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I get 4 emails
with the exact same comment. Perhaps there is a means you are able to remove me from that service?
Cheers!
Grupo Coral
یکشنبه 19 خرداد 1398 06:21 ق.ظ
Hi there, I enjoy reading through your post. I like to write a little comment to support you.
tinyurl.com
پنجشنبه 9 خرداد 1398 01:27 ق.ظ
Hi! Would you mind if I share your blog with my twitter group?
There's a lot of people that I think would really appreciate your content.
Please let me know. Many thanks
tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 11:48 ق.ظ
Wonderful beat ! I wish to apprentice while you amend your
website, how can i subscribe for a blog website? The account helped me a acceptable deal.
I had been tiny bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea
Chiquita
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 12:06 ب.ظ
I visited several websites however the audio feature for audio songs present at this web site is in fact wonderful.
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 11:39 ب.ظ
Hello there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would
be okay. I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new posts.
http://tinyurl.com/
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 07:55 ق.ظ
A person necessarily lend a hand to make seriously posts I
might state. This is the very first time I frequented your web page and thus far?
I surprised with the research you made to make this particular
publish amazing. Great activity!
Thurman
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 12:16 ب.ظ
Appreciate this post. Let me try it out.
http://tinyurl.com/yyxmj7gg
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 10:00 ق.ظ
Great beat ! I wish to apprentice while you
amend your web site, how can i subscribe for a blog website?
The account aided me a acceptable deal. I
had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 01:57 ب.ظ
Magnificent beat ! I would like to apprentice at the same time as
you amend your website, how could i subscribe for a weblog
site? The account aided me a acceptable deal. I had been a little
bit familiar of this your broadcast offered vivid transparent idea
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 10:57 ب.ظ
Highly descriptive blog, I enjoyed that a lot. Will there be
a part 2?
http://tinyurl.com
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 07:39 ق.ظ
Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you, However I am having issues with your RSS.

I don't understand the reason why I can't join it. Is there anybody having the same RSS issues?
Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanks!!
Holly
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 01:27 ب.ظ
No matter if some one searches for his vital thing, therefore he/she desires to be available
that in detail, thus that thing is maintained over here.
Christel
شنبه 31 فروردین 1398 05:42 ق.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It
in fact was a amusement account it. Look advanced to far added agreeable from you!

However, how can we communicate?
Leandro Martins de Almeida
شنبه 31 فروردین 1398 05:31 ق.ظ
When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I get several e-mails with the
same comment. Is there any way you can remove me from that service?
Thanks a lot!
http://tinyurl.com
جمعه 30 فروردین 1398 05:15 ب.ظ
I'm now not certain the place you are getting your
info, however great topic. I needs to spend some
time learning much more or working out more.
Thanks for excellent information I used to be looking for this information for
my mission.
http://tinyurl.com
جمعه 30 فروردین 1398 04:51 ق.ظ
I enjoy what you guys are usually up too. Such clever work and reporting!
Keep up the good works guys I've added you guys to my own blogroll.
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 29 فروردین 1398 06:47 ق.ظ
Its like you read my thoughts! You seem to grasp so much about this, such as you wrote the
book in it or something. I believe that you just could
do with some percent to power the message home a little bit, but instead of that,
this is great blog. An excellent read. I will definitely
be back.
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 29 فروردین 1398 12:27 ق.ظ
What's up every one, here every one is sharing these kinds of knowledge, so it's pleasant to
read this blog, and I used to pay a quick visit this webpage all the time.
Leonardo Martins de Almeida
چهارشنبه 28 فروردین 1398 09:42 ق.ظ
I blog often and I seriously appreciate your information. This
great article has really peaked my interest. I am going to
bookmark your site and keep checking for new details about once
per week. I subscribed to your RSS feed too.
Rodrigo Branco
چهارشنبه 28 فروردین 1398 01:19 ق.ظ
What's Going down i'm new to this, I stumbled upon this I have discovered It positively helpful and it has aided me out loads.
I'm hoping to contribute & assist different users like its
aided me. Great job.
tinyurl.com
یکشنبه 18 فروردین 1398 02:14 ق.ظ
No matter if some one searches for his essential thing, thus he/she desires to be available that in detail, thus that thing is maintained
over here.
Jacklyn
شنبه 17 فروردین 1398 10:13 ب.ظ
You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually something which I think I would never understand.
It seems too complex and very broad for me.
I am looking forward for your next post, I'll try to get the
hang of it!
http://tinyurl.com/y4kmjf7q
شنبه 17 فروردین 1398 03:07 ق.ظ
Attractive section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital
to claim that I acquire actually loved account your blog posts.

Anyway I'll be subscribing in your augment or even I success you get entry to consistently fast.
Milton
پنجشنبه 15 فروردین 1398 10:40 ق.ظ
Heya i'm for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot.
I hope to give something back and aid others like you aided me.
http://tinyurl.com
پنجشنبه 15 فروردین 1398 03:44 ق.ظ
Its like you read my mind! You seem to grasp so much about this, such as you wrote the e book in it
or something. I think that you simply could do with some p.c.
to drive the message house a bit, however instead of that, that is wonderful blog.
A great read. I will certainly be back.
https://tinyurl.com/
سه شنبه 13 فروردین 1398 04:42 ب.ظ
Hey! Quick question that's totally off topic. Do you know how to make
your site mobile friendly? My blog looks weird when viewing from my iphone 4.
I'm trying to find a theme or plugin that might be able to fix this problem.

If you have any recommendations, please share. Cheers!
Herbert
سه شنبه 13 فروردین 1398 05:36 ق.ظ
That is a great tip especially to those new to the blogosphere.
Simple but very accurate information… Thanks for sharing this one.
A must read post!
Rodrigo Branco
دوشنبه 12 فروردین 1398 12:20 ب.ظ
If you would like to get a great deal from this paragraph then you
have to apply these strategies to your won weblog.
tinyurl.com
شنبه 10 فروردین 1398 12:11 ق.ظ
Superb post but I was wanting to know if you could write a litte
more on this subject? I'd be very thankful if you could elaborate
a little bit further. Cheers!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo