به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - کانال منتشرکننده تصاویر منتسب به مینوخالقی ابتدا تغییر نام داده و سپس بسته شد

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

کانال منتشرکننده تصاویر منتسب به مینوخالقی ابتدا تغییر نام داده و سپس بسته شد

تاریخ:سه شنبه 21 اردیبهشت 1395-05:23 ب.ظ

کانال منتشرکننده تصاویر منتسب به مینوخالقی ابتدا تغییر نام داده و سپس بسته شد
 یک کانال تلگرامی که هفته ی پیش، عکس هایی منتسب به «مینو خالقی»، منتخب مردم اصفهان در انتخابات مجلس را منتشر کرده بود ساعاتی پیش و پس از انکه نام کانال از قیچی به خبرخانه تغییر یافته بود بسته شد.  dardnews.ir

گفتنی است که  پیش از حذف این کانال، وزیر کشور دستور داده بود که با منتشر کننده ی عکس های مینو خالقی برخورد شود.از شب گذشته برخی کانال های تلگرامی تصویر و نام کسی را که می گفتند ادمین این کانال تلگرامی است منتشر کردند و ساعاتی پس از آن کانال با تغییر آدرس، از دسترس خارج شد.




ژ"
نظرات() 
tinyurl.com
چهارشنبه 29 آبان 1398 09:38 ب.ظ
Hi, yes this paragraph is actually good and I have learned lot of things from it concerning blogging.
thanks.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
پنجشنبه 16 خرداد 1398 04:42 ب.ظ
It's appropriate time to make some plans for the future and it's time to be happy.
I have read this post and if I could I wish to suggest you few interesting things or advice.

Maybe you could write next articles referring to this article.
I desire to read more things about it!
tinyurl.com
یکشنبه 12 خرداد 1398 06:36 ق.ظ
With havin so much content do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation?
My website has a lot of unique content I've either created myself or outsourced but it seems a lot
of it is popping it up all over the web without my
authorization. Do you know any solutions to help reduce
content from being ripped off? I'd definitely appreciate it.
http://tinyurl.com/y24fyz45
چهارشنبه 8 خرداد 1398 09:58 ب.ظ
Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like
you wrote the book in it or something. I think that you could do with a few pics to drive the
message home a little bit, but instead of that,
this is excellent blog. An excellent read. I'll certainly be back.
tinyurl.com
دوشنبه 6 خرداد 1398 11:15 ق.ظ
Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon it ;) I will return once again since i have
book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help
other people.
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 12:41 ق.ظ
My coder is trying to convince me to move to .net from PHP.
I have always disliked the idea because of the expenses.
But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on a variety of websites for about a year and am nervous about switching to
another platform. I have heard excellent things about blogengine.net.
Is there a way I can import all my wordpress posts into it?
Any help would be really appreciated!
Charlie
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 02:59 ب.ظ
Good day! I could have sworn I've been to this site before but after checking through some of the post I realized it's new to me.
Anyways, I'm definitely happy I found it and I'll be bookmarking and checking back often!
Carlos Magno Nunes Barcelos
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 10:23 ق.ظ
Sweet blog! I found it while surfing around
on Yahoo News. Do you have any tips on how to get
listed in Yahoo News? I've been trying for a while but I never
seem to get there! Cheers
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 06:35 ب.ظ
Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide
credit and sources back to your webpage? My blog is in the very same
area of interest as yours and my users would certainly benefit from a lot of the information you present here.
Please let me know if this okay with you. Thanks a lot!
Carlos Magno Nunes Barcelos
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 03:37 ق.ظ
Wow, incredible blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your website is magnificent,
as well as the content!
Valerie
شنبه 7 اردیبهشت 1398 06:12 ب.ظ
I'm impressed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that's both educative and entertaining, and without
a doubt, you have hit the nail on the head. The issue is something
which not enough folks are speaking intelligently about.
I am very happy that I found this during my hunt for something regarding this.
http://bit.ly
جمعه 6 اردیبهشت 1398 08:34 ب.ظ
You're so interesting! I don't think I have read something like that before.
So wonderful to discover somebody with some unique thoughts on this subject matter.
Seriously.. thanks for starting this up. This web site is one thing that's needed on the internet, someone
with a little originality!
Jaxon
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 10:41 ق.ظ
I'm very happy to find this site. I wanted to thank
you for your time for this fantastic read!! I definitely liked every little bit of it and I have you bookmarked to
see new information on your website.
http://tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 06:23 ق.ظ
This design is steller! You obviously know how to keep a reader entertained.
Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Excellent job.
I really enjoyed what you had to say, and more than that,
how you presented it. Too cool!
Nathan
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 05:48 ق.ظ
Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources
back to your website? My blog is in the exact same niche as yours and my visitors would
certainly benefit from some of the information you provide
here. Please let me know if this alright with you.
Thanks a lot!
Andra
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 06:25 ب.ظ
Great post. I used to be checking continuously this weblog and I'm impressed!

Very useful info particularly the remaining section :
) I take care of such information much. I used to be seeking this
certain info for a very lengthy time. Thanks and good luck.
Dianne
شنبه 31 فروردین 1398 06:35 ب.ظ
Hi, i think that i saw you visited my blog thus
i came to “return the favor”.I am attempting to find things to enhance
my website!I suppose its ok to use some of your ideas!!
Uta
شنبه 31 فروردین 1398 10:04 ق.ظ
Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Thank you
tinyurl.com
جمعه 30 فروردین 1398 10:50 ب.ظ
Link exchange is nothing else however it is just placing the other person's blog link on your page
at appropriate place and other person will also do similar
for you.
Esperanza
پنجشنبه 29 فروردین 1398 04:07 ب.ظ
Hello! I've been following your blog for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Houston Tx!
Just wanted to mention keep up the excellent work!
Rodrigo Branco
پنجشنبه 29 فروردین 1398 08:34 ق.ظ
Hi there it's me, I am also visiting this site daily, this
site is really fastidious and the users are actually sharing nice thoughts.
Leandro Martins de Almeida
پنجشنبه 29 فروردین 1398 05:24 ق.ظ
Hello! This post could not be written any better!
Reading through this post reminds me of my old room mate!

He always kept chatting about this. I will forward this page to
him. Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!
Paulina
چهارشنبه 28 فروردین 1398 11:08 ب.ظ
If some one desires to be updated with latest technologies afterward
he must be go to see this website and be up to date every day.
tinyurl.com
چهارشنبه 28 فروردین 1398 08:29 ب.ظ
I do believe all of the ideas you have presented on your post.

They're very convincing and can certainly work.
Still, the posts are very quick for novices.
May just you please lengthen them a little from subsequent time?
Thank you for the post.
Alejandrina
سه شنبه 27 فروردین 1398 09:00 ق.ظ
Excellent blog you have here.. It's hard to find excellent writing like yours these days.
I really appreciate people like you! Take care!!
http://tinyurl.com
سه شنبه 20 فروردین 1398 08:50 ب.ظ
This is a topic that's close to my heart...
Take care! Exactly where are your contact details though?
http://tinyurl.com
سه شنبه 20 فروردین 1398 06:57 ب.ظ
What's up mates, its great post on the topic of teachingand
fully explained, keep it up all the time.
Lupe
یکشنبه 18 فروردین 1398 03:55 ق.ظ
Hey there! Quick question that's completely off topic.

Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when browsing from my iphone 4.
I'm trying to find a theme or plugin that might be able to correct this issue.
If you have any suggestions, please share. Thanks!
Grupo Coral
شنبه 17 فروردین 1398 05:16 ق.ظ
Hi there, I want to subscribe for this web site to obtain latest updates, therefore where
can i do it please help out.
Elvin
شنبه 17 فروردین 1398 03:57 ق.ظ
Hello to every one, it's genuinely a nice for me to pay a
quick visit this site, it includes valuable Information.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو