تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - شهردار آستارا ابقا شد

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

شهردار آستارا ابقا شد

تاریخ:سه شنبه 21 اردیبهشت 1395-08:31 ق.ظ

جلسه استیضاح شهردار آستارا در ساختمان شورای اسلامی این شهر برگزار و طی آن، اعضای شورا با چهار رای موافق در مقابل سه رای مخالف، به ابقا علی كوهی در سمت شهردار آستارا رای دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر آستارا  پس از اتمام جلسه استیضاح به خبرنگار  گفت: جلسه استیضاح شهردار آستارا در صحن علنی شورای اسلامی شهر آستارا برگزار شد و اعضا با دادن چهار رای موافق و سه رای مخالف، زمینه ابقای علی كوهی را فراهم كردند.
سجاد موسوی افزود: بر اساس ماده 73 قانون تشكیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی كشور پس از ایراد قانونی تعدادی از اعضای شورا بر نحوه عملكرد شهردار ، تذكر به علی كوهی داده شد و شهردار نسبت به ارائه پاسخ كتبی اقدام كرد.
وی اضافه كرد: پاسخ های شهردار ، پنج نفر از اعضای شورا را قانع نكرد و سپس بر اساس درخواست حداكثر اعضای شورای اسلامی، جلسه شورا با شهردار به منظور پاسخگویی به سوالات مطرح شده برگزار شد.
موسوی با بیان اینكه پاسخ های شهردار در آن جلسه نتوانست یك سوم اعضا را متقاعد كند ، اظهار كرد: در جلسه مذكور كه در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد، سه نفر از مجموع هفت عضو اصلی شورا از پاسخ های شهردار قانع نشده و دو نفر قانع شدند و دو عضو دیگر شورا نیز با رای ممتنع، نظر خود را اعلام كردند كه در نهایت بر اساس قانون، جلسه استیضاح برگزار شد.
وی ادامه داد: در جلسه رسمی استیضاح نیز به سبب نرسیدن رای اعضای مخالف ابقا به میزان دو سوم، شهردار آستارا در سمت خود ابقا شد.
شهردار آستارا نیز پس از برگزاری این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: مدیریت در شهری با جمعیت حدود 50 هزار نفر، نیازمند همكاری و تعامل بیش از پیش با اعضای شورای اسلامی است.
علی كوهی افزود: خدا را شاكریم كه در هیچ دوره ای از مسئولیت بنده، شهرداری آستارا جولانگاه افكار سیاسی نبوده و تنها در راستای خدمات رسانی صادقانه به مردم گام برداشته شده است.
علی كوهی از سال 1386 تاكنون به صورت مستمر، شهردار آستارا بوده است.




ژ"
نظرات() 
Kenton
یکشنبه 17 شهریور 1398 02:32 ب.ظ
Hi! Do you know if they make any plugins to assist with
Search Engine Optimization? I'm trying to get my blog to rank
for some targeted keywords but I'm not seeing
very good results. If you know of any please share.
Kudos!
Fatima
جمعه 8 شهریور 1398 11:59 ب.ظ
hi!,I really like your writing so a lot! percentage we be in contact extra about
your article on AOL? I need an expert in this space to
resolve my problem. May be that is you! Having a look forward to look you.
Lindsay Rosenwald
چهارشنبه 6 شهریور 1398 07:28 ق.ظ
Pretty! This was a really wonderful article.
Thank you for supplying this information.
Mario Celso Lopes
سه شنبه 4 تیر 1398 08:00 ق.ظ
Fantastic blog! Do you have any hints for aspiring writers?
I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or
go for a paid option? There are so many options out
there that I'm completely confused .. Any recommendations?
Kudos!
tinyurl.com
پنجشنبه 9 خرداد 1398 10:19 ق.ظ
I enjoy what you guys tend to be up too. This sort
of clever work and coverage! Keep up the very good works guys I've
added you guys to my own blogroll.
Regan
پنجشنبه 9 خرداد 1398 09:16 ق.ظ
You actually make it seem really easy with your presentation however I find this matter to be actually one thing that I feel I would
by no means understand. It seems too complex and extremely extensive for me.
I'm having a look ahead to your subsequent put up, I'll try to get
the hang of it!
Natalia
یکشنبه 5 خرداد 1398 11:01 ب.ظ
bookmarked!!, I love your web site!
Bennett
شنبه 4 خرداد 1398 12:56 ب.ظ
Hi every one, here every one is sharing these know-how, thus it's fastidious
to read this web site, and I used to pay a
quick visit this website everyday.
tinyurl.com
جمعه 3 خرداد 1398 01:35 ق.ظ
Hey very cool blog!! Man .. Beautiful ..
Superb .. I will bookmark your blog and take the feeds additionally?
I am satisfied to search out so many helpful information here within the submit, we need develop extra techniques on this regard,
thank you for sharing. . . . . .
http://tinyurl.com/yyelxpkx
پنجشنبه 2 خرداد 1398 05:59 ب.ظ
Currently it sounds like Wordpress is the top blogging platform
out there right now. (from what I've read) Is that what you're using on your
blog?
tinyurl.com
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 08:52 ق.ظ
I every time used to read article in news papers but now as I
am a user of internet so from now I am using net for articles or reviews, thanks to web.
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 03:52 ب.ظ
I've learn several just right stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting.
I wonder how so much attempt you set to create this type
of wonderful informative website.
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 07:24 ب.ظ
I have been exploring for a bit for any high quality articles
or weblog posts in this kind of area . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this website.
Reading this info So i am glad to exhibit that I've a very
good uncanny feeling I found out just what I needed. I such a lot undoubtedly will make certain to don?t overlook
this site and provides it a glance regularly.
Bret
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 07:23 ب.ظ
Hurrah! After all I got a weblog from where I be capable
of truly get helpful facts regarding my study and knowledge.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 02:40 ق.ظ
I just like the helpful info you supply for your articles.
I will bookmark your weblog and check once more here
frequently. I am quite sure I will be informed many new stuff proper here!

Good luck for the next!
http://tinyurl.com/
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 05:17 ب.ظ
Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and
sources back to your website? My website is in the very same
area of interest as yours and my visitors would certainly benefit from a lot of the information you present here.
Please let me know if this ok with you. Many thanks!
Carlos Magno Nunes Barcelos
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 03:26 ب.ظ
Hello, I enjoy reading through your article post. I like to write a
little comment to support you.
Edgardo
شنبه 14 اردیبهشت 1398 03:58 ب.ظ
I am really impressed with your writing skills as well
as with the layout on your blog. Is this a paid theme
or did you customize it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it's rare to see
a great blog like this one today.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 13 اردیبهشت 1398 07:05 ق.ظ
Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or
something. I think that you could do with a few pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is excellent blog.
A great read. I will definitely be back.
Percy
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 10:49 ق.ظ
I was suggested this web site by way of my cousin. I am no longer
positive whether or not this post is written via him as no one else realize such distinctive
approximately my difficulty. You're incredible!
Thank you!
tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 06:28 ب.ظ
Heya! I know this is somewhat off-topic however I had to ask.
Does operating a well-established website like yours require a
large amount of work? I'm completely new to running a blog
however I do write in my journal on a daily basis.
I'd like to start a blog so I will be able to share my experience and views online.

Please let me know if you have any suggestions or tips for new aspiring bloggers.
Appreciate it!
tinyurl.com
شنبه 7 اردیبهشت 1398 04:45 ق.ظ
What's up, everything is going well here and ofcourse every one is
sharing data, that's truly excellent, keep up writing.
tinyurl.com
جمعه 6 اردیبهشت 1398 10:55 ب.ظ
I do believe all of the concepts you've introduced on your
post. They're very convincing and can definitely work. Still,
the posts are too quick for newbies. May just you
please extend them a little from subsequent time? Thank you for the post.
Grupo Coral
جمعه 6 اردیبهشت 1398 09:49 ب.ظ
My programmer is trying to persuade me to move to .net
from PHP. I have always disliked the idea because of the costs.
But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on several websites for about a year and am anxious about switching
to another platform. I have heard very good
things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it?
Any kind of help would be really appreciated!
Edith
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 12:25 ب.ظ
Hey! I know this is kinda off topic but I was wondering if you
knew where I could locate a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having
trouble finding one? Thanks a lot!
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 09:31 ق.ظ
I am really impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog.
Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep
up the excellent quality writing, it's rare to see a nice
blog like this one these days.
Milagros
شنبه 31 فروردین 1398 11:47 ب.ظ
Hi there would you mind stating which blog platform you're using?
I'm going to start my own blog in the near future but I'm having a tough time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!
Francine
شنبه 31 فروردین 1398 11:28 ب.ظ
Today, I went to the beach front with my children. I found a sea shell and
gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She
put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and
it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to
tell someone!
http://tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 12:52 ب.ظ
Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog shine.
Please let me know where you got your design. Kudos
Mario Celso Lopes
شنبه 31 فروردین 1398 09:17 ق.ظ
I am in fact glad to glance at this weblog posts which consists of plenty of helpful information, thanks for providing such statistics.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo