تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - بی توجهی به بیماران در اورژانس بیمارستان آستارا

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

بی توجهی به بیماران در اورژانس بیمارستان آستارا

تاریخ:پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395-10:38 ب.ظ

timthumb.php
بی توجهی به بیماران در اوژانش بیمارستان آستارا

بعد از انتشار خبری در مورد فوت دختر ۱۴ماهه در آستانه اشرفیه به خاطر عدم رسیدگی پزشک بیمارستان،این بار پدری از آستارا برای ما مطلبی فرستاده که ضرورت نظارت بیشتر بر اورژانس ها را به ما گوشزد می کند.

بعد از انتشار خبری در مورد فوت دختر ۱۴ ماهه در آستانه اشرفیه به خاطر عدم رسیدگی پزشک بیمارستان ، این بار پدری از آستارا برای ما مطلبی فرستاده که ضرورت نظارت بیشتر بر اورژانس بیمارستان ها را به ما گوشزد می کند.

شرح ماجرا از پدر این دختر:

با آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان مهلا ؛ من نیز دو دختر دارم حناحنه و مهلا، متاسفانه این گونه اتفاقهای ناگوار بدلیل بی کفایتی مدیران نظارتی در حال افزایش هست .

من، خلیل خوبکار پری روز در پی اسهال استفراغ و تب شدید دخترم حنانه به اورژانس آستارا مراجعه کردم، سراسیمه ویزیت گرفتم، اولا که ده دقیقه دکتر نبود وقتی هم آمد پنج شش دقیقه با گوشی خود مشغول شدو همچنان دختر بیچاره من داشت به خود می پیچید ، دکتر(ب) که متاسفانه هم شهری ما هم هست بلند نشد و رفت دوباره سمت اتاق بستری، پس از ده دقیقه مکالمه دوباره مشغول رفع ایراد موردی در کامپیوتر شد و می گفتم خانم بچه وضعش خرابه،می گفت ایراد نداره،او خبر نداشت که بچه خود را به زور نگه می دارد، این بی اعتنایی ایشان باعث شد که بنده با داد و بی داد توجه همه رو جلب کنم،دکتر مردی که ظاهرا بچه تبریز بود آمد که حنانه رو معاینه کنه، و دکتر (ب)با کمال بی شرمی و از سر لج دفترچه را از آن پزشک مرد گرفت و گفت که من باید معاینه کنم، شیفت من هست، خدا شاهده که بچه چه می کشید از درد و بی قراری و تب، نوبت ما رسید ، رفتیم داخل، گفت در را ببندید، من گمان کردم که شاید قصد عذر خواهی دارد، اما با کمال وقاحت حرف های تحقیر آمیزی به بنده زدمثال اینکه من هر وقت دلم بخواهد معاینه می کنم،، و هر که را بخواهد، شما در حدی نیستی که برام تکلیف مشخص کنی و…، گفتم خانم حق با شما، بچه از تب سوخت بماند بقیه اما دلم سوخت برای آن دسته از همشهریان عزیزم که روی اعتراض و داد ندارند ،مسولین،، عزیزان، بقول امام ،مردم ولی نعمت ما هستند، دکتر (ب)، کافی بود تو خودت رو فقط یک دقیقه به جای اون دختر ۱۰ ساله من می گذاشتی ،  اسهال استفراغ مراجعه مکرر به دسشویی ( با عرض معذرت از خوانندگان)، واقعا شما قسم نامه را خواندید.

من آماده اثبات حرف های خود هستم ؛ دوربین های بیمارستانی و فاصله زمان اخذ برگه ویزیت و زمان پذیرش دکتر همه گویا رفتار این دکتر با ما بود .

شماره موبایل بنده هم  ۰۹۱۱۱۸۵۵۵۴۰ می باشد که نگویند تهمت می زنه،،مسولین بیمارستانی بیدار شوید لطفا، شاید اگر داد من نبود حنانه من هم به سرنوشت مهلا مبتلا می شد.

توضیح اینكه دو سال پیش  هم بعلت بی توجهی پزشك اوژانش  مادر جوانی بنام شقایق  گل محمدی  فوت شده بود و كسی به شكایت  دو بچه یتیم خردسال و مادر و پدر وش هوهر وی رسید گی نكرد 

ریس حراست  شبكه بهداشت آستارا با حفظ  سمت سالهاست  مدیر اوژانش آستارا نیز است  مدیر ی كه باید كارش نظارت باشد خود با حفظ سمت مدیر یك دستگاه حساس است ....     dardnews.ir

از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهشمندیم هر چه زودتر با این  گونه موارد برخورد کنند، نباید منتظر باشیم خدای نکرده حادثه دیگری مثل آستانه در جای دیگری اتفاق بیافتد.  dardnews.ir





ژ"
نظرات() 
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 17 خرداد 1398 12:07 ق.ظ
Thank you a bunch for sharing this with all folks you actually realize
what you are speaking approximately! Bookmarked. Please additionally visit my web site =).
We could have a link trade agreement among
us
Emily
پنجشنبه 9 خرداد 1398 10:44 ب.ظ
What's up friends, its enormous post regarding educationand completely defined, keep it
up all the time.
http://tinyurl.com/y5xsmy9g
چهارشنبه 8 خرداد 1398 08:48 ق.ظ
With havin so much content and articles do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?
My website has a lot of unique content I've either authored myself or outsourced but it
appears a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any methods to help reduce content from being stolen? I'd truly appreciate it.
Marion
دوشنبه 6 خرداد 1398 10:12 ق.ظ
Simply desire to say your article is as astonishing. The clarity
in your post is just spectacular and i can assume you are an expert on this subject.
Well with your permission let me to grab your
feed to keep up to date with forthcoming post.
Thanks a million and please keep up the rewarding work.
http://tinyurl.com/y2gav56r
یکشنبه 5 خرداد 1398 07:50 ق.ظ
Usually I do not learn post on blogs, but
I would like to say that this write-up very pressured me to check out and do it!
Your writing style has been surprised me. Thank you, quite great article.
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 08:55 ق.ظ
Hi, this weekend is nice for me, for the
reason that this time i am reading this great educational paragraph
here at my house.
http://tinyurl.com/y3mnlfgd
پنجشنبه 2 خرداد 1398 07:13 ق.ظ
Greetings I am so glad I found your weblog, I really found you by error, while I was looking
on Google for something else, Regardless I am here now and would just like to
say thanks for a marvelous post and a all round enjoyable blog (I also love
the theme/design), I don’t have time to read it all at
the minute but I have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back
to read a great deal more, Please do keep up the superb b.
http://tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 01:56 ب.ظ
I was suggested this web site by means of my
cousin. I'm no longer certain whether or not this publish is
written by him as no one else recognise such designated
about my problem. You're amazing! Thank you!
http://tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 03:48 ب.ظ
Hello, Neat post. There's a problem along with your web site in web explorer, would test this?

IE still is the market leader and a big component to folks will omit your
fantastic writing due to this problem.
Mia
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 08:27 ق.ظ
It is in point of fact a great and helpful piece of information. I'm glad that you shared this helpful information with us.
Please keep us informed like this. Thanks for sharing.
Buford
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 05:01 ب.ظ
My spouse and I absolutely love your blog and find most of
your post's to be what precisely I'm looking for. can you offer guest writers
to write content for you? I wouldn't mind producing a post or elaborating on some of the
subjects you write in relation to here. Again, awesome site!
tinyurl.com
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 12:05 ق.ظ
Hi I am so thrilled I found your website, I really found you by mistake, while I was looking on Digg for something else, Anyhow
I am here now and would just like to say kudos for
a fantastic post and a all round interesting blog
(I also love the theme/design), I don't have time to go through it all at the minute but I have
book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will
be back to read a lot more, Please do keep up the awesome work.
tinyurl.com
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 05:53 ق.ظ
This design is steller! You certainly know how to keep a reader amused.
Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well,
almost...HaHa!) Wonderful job. I really enjoyed what you had
to say, and more than that, how you presented
it. Too cool!
http://tinyurl.com/y35fkk3f
شنبه 21 اردیبهشت 1398 09:46 ب.ظ
Hello, this weekend is good designed for me, because this occasion i am reading this enormous informative piece of
writing here at my residence.
Richie
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 05:07 ب.ظ
I absolutely love your blog and find most of your post's to be exactly I'm looking
for. Does one offer guest writers to write content available
for you? I wouldn't mind producing a post or elaborating
on a lot of the subjects you write with regards to here.

Again, awesome weblog!
Marcelo
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 05:35 ق.ظ
Hey very cool website!! Guy .. Beautiful .. Amazing .. I'll bookmark your website and take the feeds additionally?
I am satisfied to seek out so many useful information here within the post,
we need develop extra strategies in this regard, thanks for sharing.
. . . . .
http://tinyurl.com/
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 09:31 ب.ظ
It's going to be end of mine day, however before end I am reading this
impressive paragraph to increase my knowledge.
Carlos Magno Nunes Barcelos
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 10:14 ق.ظ
Attractive component of content. I just stumbled
upon your site and in accession capital to assert
that I acquire actually enjoyed account your weblog posts.
Anyway I'll be subscribing on your augment and even I achievement you get right of entry to consistently rapidly.
http://tinyurl.com/
شنبه 14 اردیبهشت 1398 05:20 ب.ظ
Howdy! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to give it a
look. I'm definitely loving the information. I'm bookmarking and will be tweeting this
to my followers! Excellent blog and wonderful design.
Vania
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:02 ب.ظ
I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz respond as I'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this from.
many thanks
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 09:02 ب.ظ
I am genuinely grateful to the owner of this site who has shared this fantastic piece of writing at
at this place.
http://tinyurl.com/y2nkg6om
جمعه 13 اردیبهشت 1398 06:15 ق.ظ
Today, I went to the beachfront with my kids.
I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear."
She put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic
but I had to tell someone!
Grupo Coral
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 07:58 ق.ظ
Hello there! This post couldn't be written much better!
Looking through this article reminds me of my previous roommate!
He constantly kept talking about this. I am going to send this information to him.
Pretty sure he will have a very good read. I appreciate you for sharing!
http://tinyurl.com/yxuomptv
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 05:09 ق.ظ
With havin so much content and articles do you ever run into any issues of plagorism
or copyright violation? My blog has a lot of exclusive content I've either written myself or outsourced but it appears a lot of
it is popping it up all over the web without my agreement.
Do you know any solutions to help protect against content from being stolen? I'd really appreciate it.
Finn
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 05:21 ب.ظ
Undeniably imagine that that you stated. Your favourite justification seemed
to be at the net the easiest factor to be aware of.
I say to you, I definitely get irked while other folks consider issues that they just do not recognise about.

You controlled to hit the nail upon the top and outlined out the
entire thing without having side-effects , people could take a signal.
Will probably be again to get more. Thank you
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 11:51 ب.ظ
Fine way of describing, and pleasant post to get information about my presentation subject matter, which i am
going to present in academy.
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 07:57 ق.ظ
Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and
sources back to your webpage? My blog is in the very same
area of interest as yours and my users would definitely benefit
from some of the information you present here.
Please let me know if this okay with you. Cheers!
Hallie
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 02:10 ق.ظ
Yes! Finally someone writes about ig.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 08:32 ب.ظ
Nice post. I learn something totally new and challenging
on websites I stumbleupon every day. It's always interesting to read articles from other authors and practice a little something from other web sites.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 01:19 ب.ظ
What's up to every single one, it's truly a pleasant for me to go to see this site, it consists of priceless Information.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo