تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - گردهمایی نمایندگان ادوار گذشته مجلس در آستارا بدون حضو.ر نماینده سه دوره آستارا دكتر حاج شاپور مرحبا كبیر +تصاویر

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

گردهمایی نمایندگان ادوار گذشته مجلس در آستارا بدون حضو.ر نماینده سه دوره آستارا دكتر حاج شاپور مرحبا كبیر +تصاویر

تاریخ:پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395-10:38 ب.ظ

گردهمایی  نمایندگان ادوار گذشته مجلس در آستارا بدون حضو.ر  نماینده سه دوره آستارا  دكتر حاج شاپور مرحبا كبیر  +تصاویر

astaranews1.ir   dardnews.ir

لازم به توضیح است  تمام نمایندگان ادوار آستارا و رد صلاحیت شدگان همگی در انتخابات دهم  از فعالان ستاد انتخاباتی  ولی دادشی بودند .

به اضافه كانددیدا های رد صلاحیت شده  كه ولی داداشی 14 هزار رای    اینها دربرابر دكتر غلامرضا مرحبا كانددیدا  مستقل  11هزار رای  آورد .

 یعنی  همه كاندیدا رد صلاحیت شده و نمایندگان ادوار آستارا  +ولی داداشی  14 هزار رای = فرزند شهید دكتر غلامرضا مرحبا +مستقل و مردمی + 11 هزار رای

 

همزمان با مبعث پیامبر مهربانی(ص) مراسم گردهمایی نمایندگان ادوار مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور اسماعیل آهنی «نماینده دوره دوم»، حسن زحمتکش «نماینده دوره ششم»، فرهاد دلق‌پوش «نماینده دوره هشتم»، صفر نعیمی «نماینده دوره نهم و فعلی» و ولی داداشی «منتخب مردم در مجلس دهم» در محل هتل جهانگردی بندر آستارا برگزار شد.

شاپور مرحبا نماینده ادوار چهارم، پنجم و هفتم مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از غایبان مراسم مذکور بود، همچنین در این مراسم یاد مرحوم فرض‌پور نماینده ادوار نخست و سوم نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی گرامی داشته شد.


در این مراسم منتخب مردم آستارا در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از گردهمایی نمایندگان ادوار گذشته و فعلی آستارا، نشان دادن اتحاد، دوستی و همدلی مسؤولان بلندپایه این شهر برای توسعه آن است.

ولی داداشی با تأکید بر اینکه این اتحاد، انسجام و حسن ظن پیش آمده بین نمایندگان ادوار مختلف آستارا همواره پایدار بماند، بیان کرد: بنده دست دوستی و صمیمیت به طرف تمام نمایندگان ادوار گذشته آستارا دراز می‌کنم و امیدوارم دست مرا بگیرند و برای آبادانی هر چه بیشتر شهر با هم تلاش کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم «محمد فرض‌پور‌ماچیانی» نماینده ادوار نخست و دوم آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: از شاپور مرحبا نماینده ادوار چهارم، پنجم و هفتم آستارا نیز دعوت به عمل آمده بود اما حضور نیافت.

 همزمان با مبعث پیامبر مهربانی(ص) مراسم گردهمایی نمایندگان ادوار مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور اسماعیل آهنی «نماینده دوره دوم»، حسن زحمتکش «نماینده دوره ششم»، فرهاد دلق‌پوش «نماینده دوره هشتم»، صفر نعیمی «نماینده دوره نهم و فعلی» و ولی داداشی «منتخب مردم در مجلس دهم» در محل هتل جهانگردی بندر آستارا برگزار شد.

شاپور مرحبا نماینده ادوار چهارم، پنجم و هفتم مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از غایبان مراسم مذکور بود، همچنین در این مراسم یاد مرحوم فرض‌پور نماینده ادوار نخست و سوم نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی گرامی داشته شد.

در این مراسم منتخب مردم آستارا در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از گردهمایی نمایندگان ادوار گذشته و فعلی آستارا، نشان دادن اتحاد، دوستی و همدلی مسؤولان بلندپایه این شهر برای توسعه آن است.

ولی داداشی با تأکید بر اینکه این اتحاد، انسجام و حسن ظن پیش آمده بین نمایندگان ادوار مختلف آستارا همواره پایدار بماند، بیان کرد: بنده دست دوستی و صمیمیت به طرف تمام نمایندگان ادوار گذشته آستارا دراز می‌کنم و امیدوارم دست مرا بگیرند و برای آبادانی هر چه بیشتر شهر با هم تلاش کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم «محمد فرض‌پور‌ماچیانی» نماینده ادوار نخست و دوم آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: از شاپور مرحبا نماینده ادوار چهارم، پنجم و هفتم آستارا نیز دعوت به عمل آمده بود اما حضور نیافت.

در ادامه این مراسم نماینده مردم آستارا در دومین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام همکاری خود با منتخب مجلس دهم، بیان داشت: تمام تجارب خود در زمینه‌های مختلف را به منتخب مجلس دهم منتقل خواهم کرد.

اسماعیل آهنی با اشاره به اینکه این جمع به عنوان شهروندان دلسوز در کنار منتخب جدید مردم آستارا خواهند بود، خطاب به داداشی، گفت: شما اکنون نماینده تمام مردم آستارا هستید، چه آنهایی که به شما رأی داده و چه کسانی که رأی نداده‌اند؛ در هر کاری توکل بر خداوند را از یاد نبرید و تنها با توجه به رضایت خالق برای مخلوق گام بردارید.

استحکام وحدت نمایندگان آستارا برای توسعه شهرستان

در ادامه نماینده مردم آستارا در مجلس ششم نیز با ابراز خرسندی از تشکیل جلسه گردهمایی نمایندگان ادوار گذشته مجلس، اظهار کرد: امروز پس از سال‌ها وحدت و همدلی را در بین نمایندگان ادوار گذشته آستارا می‌ببینم و جای خرسندی است.

حسن زحمتکش، با گله‌مندی از عدم حضور شاپور مرحبا در مراسم مذکور، گفت: بنده مطمئن هستم اگر امروز مرحوم فرض‌پور در قید حیات بود در این جمع حضور پیدا می‌کرد.

وی نماینده بودن را یک مسؤولیت بسیار سنگین خواند و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر قدری از سنگینی مسئولیت منتخب آستار را به‌عهده بگیریم.

* برای توسعه آستارا باید از خود بگذریم

نماینده دوره هشتم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای توسعه و آبادانی شهرمان باید دست به دست یکدیگر دهیم و از خودگذشتگی داشته باشیم.

فرهاد دلق‌پوش گفت: این حرکت نباید تنها شعاری و نمادین باشد، بلکه در اقدام و عمل نیز باید با صداقت نشان داده شود.

وی با بیان اینکه باید شرایطی ایجاد شود که با مشارکت نمایندگان ادوار مختلف، آستار توسعه چشمگیر یابد، افزود: شرایط به گونه‌ای باشد که مردم به داشتن چنین مسؤولان دلسوزی افتخار کنند.

نماینده فعلی و دوره نهم مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از مردم این شهرستان به دلیل حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، گفت: بنده دست تمام نمایندگان ادوار گذشته را می‌بوسم و این اقدام آقای داداشی را بسیار قابل تحسین می‌دانم.

صفر نعیمی‌رز افزود: دغدغه مردم رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار است که امیدواریم با تدبیر شایسته‌ای این معضل ریشه‌کن شود.

دكتر حاج شاپور مرحبا نماینده سه دوره مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی که در مراسم مذکور غایب بود.

از جمع نمایندگان ادوار گذشته آستارا، فرهاد دلق‌پوش، شاپور مرحبا و صفر نعیمی‌رز نیز قصد حضور به عنوان نامزد در انتخابات دوره دهم را داشتند که صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان مورد قبول واقع نشد.

astaranews1.ir    dardnews.ir



ژ"
نظرات() 
dating site
چهارشنبه 9 مرداد 1398 01:03 ق.ظ
I think this is among the most important information for
me. And i'm glad reading your article. But should remark on few general things, The site style is ideal, the articles is really excellent : D.

Good job, cheers
Birgit
یکشنبه 19 خرداد 1398 06:15 ق.ظ
What i do not understood is if truth be told how you are not really a lot more neatly-liked than you might be right now.
You're very intelligent. You understand thus considerably relating to this matter, made me personally
imagine it from so many numerous angles. Its like women and
men aren't fascinated until it's one thing to accomplish with Woman gaga!

Your individual stuffs outstanding. All the time care for it up!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 17 خرداد 1398 01:29 ق.ظ
Heya are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying
to get started and set up my own. Do you require any coding knowledge to
make your own blog? Any help would be greatly appreciated!
gamefly free trial
چهارشنبه 15 خرداد 1398 07:33 ق.ظ
Hola! I've been reading your blog for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Humble
Texas! Just wanted to tell you keep up the great
work!
gamefly free trial
شنبه 11 خرداد 1398 08:27 ق.ظ
Heya superb blog! Does running a blog such as this take a great deal of work?
I have no expertise in programming however
I had been hoping to start my own blog soon. Anyway, should you have any ideas or techniques for new blog owners please share.

I understand this is off topic but I simply had to ask. Many thanks!
Betty
جمعه 10 خرداد 1398 04:14 ق.ظ
Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!

Cheers
Cassandra
چهارشنبه 8 خرداد 1398 12:32 ب.ظ
Hello! I just want to give you a huge thumbs up for your great info you have got
right here on this post. I will be returning to your site for more soon.
http://tinyurl.com
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 02:37 ب.ظ
What's up to every single one, it's really a nice for me to pay a visit this site, it consists of helpful Information.
tinyurl.com
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 01:30 ق.ظ
Awesome blog you have here but I was curious if you
knew of any user discussion forums that cover the same topics talked about in this article?
I'd really love to be a part of online community where I can get suggestions from other experienced individuals that
share the same interest. If you have any suggestions, please let me
know. Thanks a lot!
Fernanda Lara Tórtima
شنبه 28 اردیبهشت 1398 08:27 ق.ظ
Incredible! This blog looks just like my old one! It's on a totally different subject
but it has pretty much the same page layout and design.
Wonderful choice of colors!
http://tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 05:26 ق.ظ
It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate
to this outstanding blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your
RSS feed to my Google account. I look forward to new updates and will share this website
with my Facebook group. Chat soon!
Corine
جمعه 20 اردیبهشت 1398 01:08 ب.ظ
Pretty! This has been an extremely wonderful post.
Thank you for supplying this info.
Melisa
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 05:01 ب.ظ
Terrific article! That is the kind of information that are supposed to be shared around the internet.

Shame on Google for no longer positioning this submit higher!
Come on over and discuss with my site . Thanks =)
Shay
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 10:54 ب.ظ
hello there and thank you for your info – I've definitely
picked up anything new from right here. I did however expertise a few technical points using this site, since I experienced
to reload the website lots of times previous to I could get it to load correctly.
I had been wondering if your web host is OK? Not
that I'm complaining, but sluggish loading instances times will sometimes affect
your placement in google and can damage your high quality score
if advertising and marketing with Adwords. Well I'm adding this RSS to my email and could look out for much more
of your respective interesting content. Make sure you update this again very soon.
Grupo Coral
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 10:51 ب.ظ
Hey there! I've been reading your blog for a long time now and
finally got the courage to go ahead and give you a shout out
from Kingwood Tx! Just wanted to mention keep up the great job!
http://tinyurl.com/
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 12:08 ب.ظ
Heya this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs
use WYSIWYG editors or if you have to manually code
with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding know-how
so I wanted to get advice from someone with experience.

Any help would be enormously appreciated!
Catalina
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 08:46 ق.ظ
Have you ever thought about including a little bit more
than just your articles? I mean, what you say is important and everything.

But think of if you added some great visuals or video clips to give your posts more, "pop"!

Your content is excellent but with images and video
clips, this website could definitely be one of
the greatest in its niche. Amazing blog!
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:44 ب.ظ
Hi there colleagues, its enormous post concerning teachingand fully defined, keep it up all the time.
http://tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 09:25 ب.ظ
I think the admin of this web page is actually working hard
in favor of his web site, because here every information is quality based stuff.
Evonne
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 09:48 ب.ظ
Remarkable! Its really remarkable post, I have got much clear idea on the topic
of from this article.
Jacinto
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 01:53 ب.ظ
Hi! This is my first visit to your blog! We are a team of
volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
Your blog provided us useful information to work on.
You have done a outstanding job!
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 10:36 ق.ظ
This info is priceless. When can I find out more?
http://tinyurl.com/
شنبه 7 اردیبهشت 1398 05:09 ب.ظ
Hi Dear, are you genuinely visiting this site
daily, if so afterward you will definitely get nice
knowledge.
Isiah
شنبه 7 اردیبهشت 1398 06:14 ق.ظ
Spot on with this write-up, I absolutely think this website needs much more attention. I'll probably be returning to see more, thanks for
the advice!
Carlos Magno Nunes Barcelos
جمعه 6 اردیبهشت 1398 03:03 ق.ظ
I just like the helpful information you supply to your articles.
I will bookmark your weblog and take a look at once more here frequently.
I am fairly certain I will be told plenty
of new stuff proper right here! Good luck for
the next!
hamilton dias de souza
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 07:15 ق.ظ
Hi! I could have sworn I've been to this site before but after checking through some of the post I realized it's new to me.
Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and checking back often!
http://tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 11:02 ب.ظ
I'm not sure why but this blog is loading very slow for me.
Is anyone else having this problem or is it
a issue on my end? I'll check back later and see if the problem still exists.
Carlos Magno Nunes Barcelos
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 01:40 ب.ظ
Good article. I absolutely love this website. Continue the
good work!
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 03:12 ب.ظ
Spot on with this write-up, I actually believe this site needs
a lot more attention. I'll probably be returning to read more, thanks for
the advice!
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 05:43 ق.ظ
Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am experiencing problems with
your RSS. I don't understand the reason why I can't subscribe to it.

Is there anybody having identical RSS issues? Anyone that knows the
solution will you kindly respond? Thanks!!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo