تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - سیاست آمریکا راه انداختن جنگ احزاب است رضایی: قرار نیست سپاه بنشیند وقتی مرزها ناامن شد وارد کار شود

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

سیاست آمریکا راه انداختن جنگ احزاب است رضایی: قرار نیست سپاه بنشیند وقتی مرزها ناامن شد وارد کار شود

تاریخ:جمعه 10 اردیبهشت 1395-12:21 ب.ظ

سرلشکر محسن رضایی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی دراز که در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خاطرات مظلومیت و رشادتهای این مردم چه در اوایل انقلاب، چه در زمان جنگ و چه در زمان رحلت امام (ره) در اذهان ما ثبت و ضبط شده است.

وی افزود: در روز رحلت امام (ره) حمله منافقین از مرزهای کرمانشاه بسیار محتمل بود اما جوش و خروش این مردم و روحیه حسینی پاسداران و بسیجیان این منطقه نقشه های زیادی را خنثی کرد.

فرمانده اسبق سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت ایستادگی در برابر دشمن در این روزها نیز تصریح کرد: باید این دشمنان را که نمی خواهند در ایران آرامش حاکم باشد شناخت و حتی اگر در لباس اسلام و با الله اکبر در برابر خدا ایستاده اند ما در برابر آنها بایستیم.

رضایی ادامه داد: بنابراین ما باید هم مراقب صیانت از امنیت مردم باشیم و هم ارزشهای اسلام و انقلاب و اینها همه در یک راستا هستند.

وی گفت:  ارزشهای اسلامی در انقلاب ما امروز عرصه های امنیت و سیاست و دفاع را فتح کرده است اما عده ای در داخل و خارج اجازه نمی دهند این ارزش های اسلامی عرصه های اقتصاد و صنعت و کشاورزی را فتح کند. خارجی ها با تحریم و فشار نمی گذارند و برخی از داخلی ها با تردیدی سی و چند ساله منتظر تعیین تکلیف رابطه با آمریکا هستند تا شاید دست به کار بزنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط رهبر انقلاب تصریح کرد: اینجاست که رهبر انقلاب تا این اندازه بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل تاکید می کنند و این فقط برای عبور از تحریم ها نیست بلکه برای عبور از تردید برخی داخلی ها در کار عملیاتی است.

رضایی وظیفه یک انقلابی را کار همه جانبه در همه این عرصه ها دانست و گفت: این است که پاسداران انقلاب باید با روحیه ای همه جانبه از همه دستاورد های انقلاب و حریم انقلاب و ولایت دفاع کنند. چه نفوذ در عرصه سیاسی باشد و چه نفوذ در عرصه اقتصادی.

وی با بیان اینکه عده ای با مغلطه دیرینه می گویند سپاه در عرصه سیاسی و یا اقتصادی دخالت نکند، افزود: اگر منظور برخی از این مغالطه کاران جانب داری نکردن سپاه از یک جناح سیاسی است که خود سپاه بهتر از هر کسی می داند و علاقه ای هم به این موضع ندارد اما اگر منظور این است که وقتی یک جناح خواست پای خود را حوزه سیاسی فرا تر بنهد و وارد فاز براندازی شود و سپاه سکوت کند این یک خام اندیشی است.

رضایی تصریح کرد: قرار نیست سپاه بنشیند وقتی مرزها نا امن شد وارد کار شود، وظیفه یک انقلابی دفاع به لحظه و مداوم از ارزشهای انقلاب است.

این استاد اقتصاد دانشگاه همچنین با اشاره به ضرورت کار و تلاش در عرصه اقتصادی اظهار داشت: در عملیات بازی دراز کوه های سنگی و صعب العبوری وجود داشت اما بسیجیان و رزمندگان به دلیل روحیه انقلابی شکست نا پذیر بودند و امروز این روحیه انقلابی باید در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تزریق شود.

رضایی یکی از ضرورت های پیشرفت و حفظ ارزشهای انقلابی و اسلامی ایجاد روحیه برادری است. ما باید در حراست از ولایت و ارزشهای انقلابی برادری و وحدت خود را حفظ کنیم تا بنیان مرصوص برای دفاع از اسلام داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز دشمن از جنگ نظامی و تحریم و بیرون آوردن آنچکه می خواهند از صندوق های رای و ... نا امید است و تمام تلاش خود را برای هدف قرار دادن ولایت و نهادهای انقلابی مثل شورای نگهبان و سپاه و... قرار داده است.

رضایی در پایان با اشاره به سیاستهای استکبار در منطقه و ایران گفت: امروز ایالات متحده جنگ احزاب را در منطقه راه انداخته است و به دنبال نفوذ دادن این جنگ احزاب به داخل ایران است.




ژ"
نظرات() 
http://bit.ly/2I5oPcf
سه شنبه 4 تیر 1398 07:33 ق.ظ
Hi, this weekend is good for me, since this point in time
i am reading this great educational piece of writing here at my house.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
دوشنبه 20 خرداد 1398 05:24 ق.ظ
Appreciation to my father who stated to me on the topic of this website, this website is actually remarkable.
Kurt
شنبه 18 خرداد 1398 03:44 ب.ظ
Its such as you read my thoughts! You appear to grasp so much about this, like you wrote
the e-book in it or something. I think that you simply could do with some p.c.
to power the message house a little bit, however other
than that, this is fantastic blog. An excellent read. I will certainly be back.
https://tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 02:57 ب.ظ
These are really fantastic ideas in concerning blogging.
You have touched some good things here. Any
way keep up wrinting.
Juliet
دوشنبه 6 خرداد 1398 02:33 ق.ظ
This is very interesting, You're a very skilled blogger.

I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your
wonderful post. Also, I have shared your site in my social networks!
tinyurl.com
یکشنبه 5 خرداد 1398 12:47 ق.ظ
Great site you have got here.. It's hard to find good quality writing like
yours these days. I seriously appreciate people like you!

Take care!!
tinyurl.com
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 12:11 ب.ظ
An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who has been conducting a little homework on this.
And he in fact bought me lunch due to the fact that
I found it for him... lol. So allow me to reword
this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending the time
to talk about this topic here on your blog.
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 05:18 ب.ظ
Fine way of explaining, and fastidious article to obtain data about my presentation topic,
which i am going to convey in academy.
Jackson
شنبه 28 اردیبهشت 1398 09:58 ب.ظ
Hello, I enjoy reading all of your article. I like to write a little comment to support you.
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 07:20 ق.ظ
Excellent blog here! Also your website loads up
fast! What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
I wish my website loaded up as quickly as yours lol
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 03:34 ب.ظ
Currently it seems like Drupal is the preferred blogging platform
out there right now. (from what I've read) Is that what you are using on your blog?
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 10:35 ق.ظ
Hello my loved one! I want to say that this article is amazing, great written and include approximately all vital infos.
I'd like to look extra posts like this .
Gene
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 07:12 ب.ظ
Excellent way of explaining, and nice post to obtain information concerning my presentation subject, which i am going to convey in college.
Noah
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 03:59 ب.ظ
Hey there! This is my first comment here
so I just wanted to give a quick shout out and say I truly enjoy reading your blog posts.
Can you recommend any other blogs/websites/forums that
cover the same topics? Thanks for your time!
Flora
شنبه 21 اردیبهشت 1398 11:48 ب.ظ
You're so interesting! I don't think I've read something like that before.
So great to discover another person with some genuine thoughts on this subject matter.
Seriously.. thanks for starting this up. This site is one
thing that's needed on the internet, someone with some originality!
Charis
شنبه 21 اردیبهشت 1398 11:14 ق.ظ
After going over a few of the blog articles on your web page,
I seriously like your way of blogging. I book-marked it to my bookmark webpage list and will
be checking back in the near future. Please visit my web site too and
let me know your opinion.
Jerald
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 12:18 ق.ظ
Hi it's me, I am also visiting this site on a regular basis,
this web page is really good and the viewers are really sharing good thoughts.
Ernesto
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 10:39 ب.ظ
It's great that you are getting thoughts from this
paragraph as well as from our discussion made at this place.
Magnolia
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 04:11 ق.ظ
Because the admin of this website is working, no
uncertainty very soon it will be famous, due to its feature contents.
Cathy
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 05:15 ب.ظ
What's up, this weekend is fastidious for me, since this time i am reading this great informative article here at my house.
Adell
شنبه 14 اردیبهشت 1398 10:15 ب.ظ
I love it when people get together and share ideas.
Great website, stick with it!
Marlon
شنبه 14 اردیبهشت 1398 08:25 ب.ظ
Heya i am for the first time here. I found this board
and I find It truly useful & it helped me out much.
I hope to give something back and aid others like you aided me.
Renato Franchi Filho
شنبه 14 اردیبهشت 1398 09:05 ق.ظ
When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and
now each time a comment is added I get four
e-mails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service?
Appreciate it!
Soila
جمعه 13 اردیبهشت 1398 02:29 ب.ظ
Your style is really unique compared to other people I have
read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity,
Guess I'll just bookmark this site.
Edith
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 10:32 ق.ظ
I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good.

I do not know who you are but certainly you're going to a famous blogger
if you aren't already ;) Cheers!
Lidia
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 02:53 ق.ظ
Its like you read my mind! You seem to grasp so much approximately this, such as you wrote the ebook in it or
something. I believe that you just could do with some % to pressure the message
home a little bit, but other than that, that is great blog.
A great read. I'll definitely be back.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 06:06 ب.ظ
Nice post. I was checking continuously this blog and I am impressed!
Extremely useful info specially the last part :) I care for such information much.

I was seeking this certain info for a very long time.
Thank you and good luck.
Serena
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 03:03 ب.ظ
You actually make it appear really easy together with your presentation however I to find this topic to
be actually one thing which I believe I might never understand.
It sort of feels too complex and very wide for me.
I'm looking ahead to your next put up, I will try to get
the grasp of it!
Previc Bichara
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 02:52 ب.ظ
When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now
each time a comment is added I get four emails with the same comment.
Is there any way you can remove me from that service? Thanks a lot!
Gregg
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 04:05 ق.ظ
Thank you for another excellent article.
The place else may just anyone get that kind of information in such a perfect approach of writing?
I have a presentation next week, and I am on the look for
such info.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo