تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - پاسخ وزیر کشور به شایعه دخالت در انتخابات

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

پاسخ وزیر کشور به شایعه دخالت در انتخابات

تاریخ:جمعه 10 اردیبهشت 1395-12:21 ب.ظ

وزیر کشور تاکید کرد:‌تاکنون مدارکی مبنی بر این که دستگاه‌های اجرایی یا سایر قوا در انتخابات دخالت داشته اند به دست ما نرسیده است.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به این که انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 امروز آغاز و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت گفت: اگر لازم باشد انتخابات تمدید شود این امر از سوی وزارت کشور و با هماهنگی شورای نگهبان به استانداری ها اعلام می‌شود.

وی در ادامه افزود: اگر نیازی به تمدید زمان انتخابات نباشد نتایج تا فردا ساعت 8 صبح اعلام می شود.

وزیر کشور درباره شکایات رسیده به ستاد انتخابات کشور گفت: در طول انتخابات از سوی همه کاندیداها مواردی از تخلف به فرمانداری ها رسیده و البته این تخلفات نه از طرف دستگاه‌های دولتی، بلکه از سوی رقبای سیاسی بوده است که به تمام این موارد رسیدگی شده است.

وی در ادامه با اشاره به این که به خاطر همین شکایات در بعضی شهرها شمارش مجدد آرا انجام شده است اظهار کرد: این شمارش تحت نظارت هیات‌های نظارت بوده و وقتی نتایج انتخابات همه حوزه ها مورد تایید شورای نگهبان است یعنی انتخابات در سلامت برگزار شده است. اما اگر مواردی هم وجود دارد که می تواند در چگونگی روند انتخابات تاثیرگذار باشد به ما در وزارت کشور و هم‌چنین به شورای نگهبان اعلام شود تا بررسی کنیم. هم‌چنین این موارد در مرحله بررسی اعتبارنامه ها مورد رسیدگی واقع شود.

وی تاکید کرد: تاکنون مدارکی مبنی بر این که دستگاه‌های اجرایی یا سایر قوا در انتخابات دخالت داشته اند به دست ما نرسیده است.

وزیر کشور درباره صادر نشدن اعتبارنامه منتخب سوم مردم اصفهان نیز خاطرنشان کرد: ما در این خصوص با شورای نگهبان اختلاف نظر حقوقی داریم و استدلال خود را هم به شورای نگهبان فرستاده‌ایم . این شورا ابطال آرای مینو خالقی را بر اساس نظارت استصوابی خود انجام داده است، اما ما معتقدیم نمی شود آرای یک حوزه تایید شود ولی در همان حوزه رای یک نفر تایید نشود ما این نظرات را با مجلس نیز درمیان گذاشتیم و رییس مجلس و رییس جمهور نیز در این خصوص نظراتی دارند.

رحمانی فضلی با بیان این‌که امیدواریم شورای نگهبان در این خصوص بازنگری داشته باشد، اظهار کرد: یکی از نگرانی های موجود امکان تسری دادن این نگاه جدید به انتخابات بعدی است.

وی همچنین درباره طرح گشت نامحسوس ارشاد اظهار کرد: چون این طرح با هماهنگی وزارت کشور نبوده است اجرای آن باید در شورای امنیت و شورای اجتماعی کشور مطرح شود اما اصل موضوع آنگونه که مطرح شد نبود. افرادی که در این طرح به کار گرفته می‌شوند همه نیروهای ناجا هستند و از آن ها خواسته شده که در حوزه شرارت، سرقت، باج گیری و برخی موارد عفاف و حجاب به خصوص کشف حجاب در خودروها گزارش دهند که این گزارش ها به معنای اقدام مستقیم نیست.این نیروها در صدد دخالت در زندگی مردم نیستند و و معتقدیم امنیت در کشور ما پایه مردمی دارد.

وی در پایان گفت: طبق گزارش خانم مولاوردی در هیات دولت اولین مطالبه زنان اشتغال و سومین مطالبه امنیت اجتماعی است. در حوزه عفاف و حجاب ما هنجارهایی داریم که باید برای حفظ آن ها تلاش کنیم.


ژ"
نظرات() 
tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 10:09 ب.ظ
I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs
really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back later.
Cheers
tinyurl.com
یکشنبه 12 خرداد 1398 06:57 ب.ظ
I used to be able to find good advice from your
articles.
Kassie
چهارشنبه 8 خرداد 1398 03:43 ق.ظ
Fantastic beat ! I would like to apprentice while you amend your web site,
how can i subscribe for a weblog site? The account helped me a applicable deal.
I were tiny bit acquainted of this your broadcast offered vivid transparent concept
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 05:06 ب.ظ
Greetings I am so happy I found your website, I really found you by mistake, while I was searching on Bing for something
else, Nonetheless I am here now and would just like to say thanks a lot for a incredible post and
a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all at the minute but I have saved it
and also included your RSS feeds, so when I have time I will be
back to read a lot more, Please do keep up the superb jo.
tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 03:07 ب.ظ
Everything is very open with a really clear clarification of the issues.
It was truly informative. Your website is very useful.
Many thanks for sharing!
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 11:19 ب.ظ
Great article, exactly what I wanted to find.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 10:50 ق.ظ
Hi! This post couldn't be written any better! Reading this
post reminds me of my previous room mate! He
always kept talking about this. I will forward this post to him.

Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing!
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 12:14 ب.ظ
Hello, just wanted to say, I enjoyed this post. It was inspiring.
Keep on posting!
http://tinyurl.com/yypx3wf5
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 12:15 ق.ظ
Superb, what a webpage it is! This blog gives useful data to us, keep it up.
Kléber Leite
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 11:34 ق.ظ
I visit everyday a few websites and sites to read posts, except this webpage provides feature based content.
Bichara Previc
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 03:38 ق.ظ
Hi to every body, it's my first visit of this web site; this weblog carries awesome and truly
excellent data in support of readers.
tinyurl.com
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 02:34 ق.ظ
It is perfect time to make some plans for the future and it is
time to be happy. I have read this post and if I could I wish to suggest
you some interesting things or tips. Maybe you could write next articles referring to this article.
I want to read more things about it!
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:28 ق.ظ
What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I
have discovered It absolutely useful and it has aided me out loads.
I hope to contribute & assist other users like its helped me.
Great job.
http://tinyurl.com/y4s23aao
جمعه 13 اردیبهشت 1398 08:25 ب.ظ
Hello, i think that i saw you visited my site thus i came to “return the favor”.I am trying to find
things to improve my web site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!
http://tinyurl.com/
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 04:13 ب.ظ
Hello my loved one! I wish to say that this article is amazing,
great written and include almost all important
infos. I would like to peer more posts like this .
Elmo
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 02:35 ب.ظ
Good day! Do you know if they make any plugins to
protect against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything
I've worked hard on. Any tips?
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 02:32 ب.ظ
Informative article, exactly what I needed.
Floyd
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 09:29 ق.ظ
Hey There. I found your weblog the use of msn.
This is an extremely neatly written article. I will be sure to bookmark it and return to read more of
your useful info. Thank you for the post.

I'll definitely return.
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 03:43 ق.ظ
Great information. Lucky me I found your website by chance (stumbleupon).
I have saved as a favorite for later!
Carlos Magno Nunes Barcelos
شنبه 7 اردیبهشت 1398 11:35 ب.ظ
I don't even understand how I finished up right here,
however I assumed this publish was once good.
I don't understand who you are but certainly you
are going to a well-known blogger if you happen to aren't already.
Cheers!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 6 اردیبهشت 1398 08:45 ب.ظ
My relatives all the time say that I am killing my time here at web, however I know I
am getting knowledge every day by reading thes pleasant content.
Leandro Martins de Almeida
جمعه 6 اردیبهشت 1398 08:09 ب.ظ
If you desire to obtain much from this post then you have to apply
these methods to your won website.
Dorothy
جمعه 6 اردیبهشت 1398 05:40 ب.ظ
My brother suggested I might like this blog. He was entirely right.

This publish truly made my day. You can not consider just how a lot time
I had spent for this info! Thank you!
Winston
جمعه 6 اردیبهشت 1398 08:22 ق.ظ
Admiring the dedication you put into your site and in depth information you provide.
It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed material.
Wonderful read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.
http://tinyurl.com/y2t8596m
جمعه 6 اردیبهشت 1398 01:15 ق.ظ
I was suggested this blog by my cousin. I am not sure whether this post
is written by him as nobody else know such detailed about my trouble.
You are incredible! Thanks!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 6 اردیبهشت 1398 01:01 ق.ظ
Thank you, I've recently been looking for info about this subject for a long time and yours is the greatest I've discovered till now.
However, what concerning the conclusion? Are you
sure concerning the supply?
tinyurl.com
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 06:20 ق.ظ
Excellent article. I will be dealing with a few of these issues
as well..
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 01:20 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd without a doubt
donate to this excellent blog! I guess for now i'll
settle for bookmarking and adding your RSS feed to
my Google account. I look forward to new updates and will share this blog with my Facebook group.
Chat soon!
Carlos Magno Nunes Barcelos
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 02:59 ق.ظ
Nice post. I learn something totally new and
challenging on sites I stumbleupon everyday. It's always useful to read content from
other authors and practice a little something from other web sites.
tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 09:38 ب.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say
that I've truly enjoyed surfing around your blog posts. In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo