تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - همدردی سرمربی گوام با حدادعادل

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

همدردی سرمربی گوام با حدادعادل

تاریخ:پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395-01:54 ب.ظ

همدردی سرمربی گوام با حدادعادل

بی قانون و خوانندگان

 بالاخره یکی پیدا شد حرف دل ما را بزند. از آقای حداد عادل تشکر می کنم که فرمودند اصلاح طلبان با تفاوتی جزئی در تهران پیروز شدند. (کوثری از تهران)

 واقعا هم پیروزی کمرنگی بود. موقعیت های ما بیشتر بود ولی معلوم بود داور کدوم طرف غش کرده. (زاکانی از تهران)

یاااااااااهاااااااهآآآآآآآآآآآآآآیوااااصقهابقصهبصهب یهسی 64 سنتبهصآآآآآآآآآآآآآآآی! (کوچک زاده از تهران)

بی قانون: ببخشید فقط اگه میشه بگین به کدوم زبونه که ما بتونیم با گوگل ترنسلیت ترجمه کنیم.

- میگم شما غلط می کنید که تماس می گیرید و از نتایج انتخابات تهران می پرسید.

بی قانون: والا اینجا خط بی قانون و خوانندگانه دکتر. شما زنگ زدین.

- در هر صورت شما غلط می کنید. بازنده هم اینقدر پررو؟

بی قانون: آقا به ما چه؟ ما نه سر پیازیم نه ته پیاز. دیگه خیلی باشیم وسطای موز!

 از آقای حداد عادل تشکر می کنم و عرض می کنم ما هم علیرغم این که تمام بازیکنان مان در لیگ های معتبر جهانی بازی می کنند و در رنکینگ جهانی هم جزو ده تیم اولیم همیشه با اختلافی جزئی از رقیبان شکست می خوریم. علتش را هم نمی دانیم. (سرمربی تیم ملی گوام)

 نمیشه بین من به عنوان نفر اول لیگ آزادگان با آقای هاشمزایی نفر آخر لیگ برتر مسابقه پلی آف برگزار بشه؟ هیچ جای دنیا با این اختلاف یک نفر را نمی فرستند لیگ دو. (حداد از تهران)

 برای دولت به اصطلاح تدبیر و به ظاهر امید متاسفم که اجازه داد دولت سابق دو میلیارد دلار پول بی زبان را دو دستی تقدیم امریکا کند. مدعیان اعتدال آن سالها کجا بودند؟ (دلواهنگ 0900-4040)

 بنا به گفته خانم مولاوردی «اعظم» زنی که بیست و یک روز مورد شکنجه توسط همسر خودش قرار گرفته بود بارها به مراجع ذی ربط مراجعه کرده و این جمله را شنیده است که «به کانون گرم خانواده برگردید». شوهر شیطان صفت او هم دیده کانون خانواده به اندازه کافی گرم نیست، او را داخل صندوق انداخته و از زیر سوزانده. بنده پیشنهاد می کنم با توجه به علاقه مسئولان ذی ربط به کانون های گرم یک سری از این عزیزان را ببریم در بیابان و با کانون گرم عدسی آفتاب بهشان بتابانیم که آنها هم بتوانند کمی از لذت کانون های گرم بهره مند شوند. والا همش مشغول خدمترسانی اند، به یک جلسه کانون قلمچی نمی رسند بروند چه برسد به خانواده. (یک شهروند داغ دیده)




ژ"
نظرات() 
Josette
سه شنبه 5 شهریور 1398 08:31 ق.ظ
Hmm it seems like your blog ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum
it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
I too am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole thing.
Do you have any tips and hints for newbie blog writers?
I'd definitely appreciate it.
Maira
سه شنبه 4 تیر 1398 06:19 ق.ظ
Ahaa, its fastidious conversation about this article at this place at this webpage,
I have read all that, so now me also commenting here.
Grupo Coral
یکشنبه 19 خرداد 1398 07:41 ب.ظ
This website was... how do I say it? Relevant!!
Finally I've found something that helped me.

Thanks a lot!
Carlos Magno Nunes Barcelos
جمعه 17 خرداد 1398 08:50 ب.ظ
Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this post and the rest of the
website is really good.
Tanisha
جمعه 17 خرداد 1398 03:06 ب.ظ
Why users still use to read news papers when in this technological world everything is existing on net?
Latia
جمعه 17 خرداد 1398 07:04 ق.ظ
Hello just wanted to give you a quick heads up.

The text in your post seem to be running off the screen in Ie.
I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I figured I'd post to let you know.
The design look great though! Hope you get the problem resolved soon. Kudos
Grupo Coral
جمعه 17 خرداد 1398 12:48 ق.ظ
Hi there! I realize this is kind of off-topic but I needed to ask.

Does running a well-established blog like
yours require a large amount of work? I am brand new to operating a blog but I do write in my
journal daily. I'd like to start a blog so I can share my own experience and feelings online.

Please let me know if you have any kind of recommendations or tips
for new aspiring bloggers. Thankyou!
Astra Investimentos
پنجشنبه 16 خرداد 1398 02:39 ب.ظ
Thanks for finally talking about >درد نیوز - همدردی سرمربی گوام با حدادعادل <Loved it!
Ruthie
چهارشنبه 15 خرداد 1398 12:38 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this article and also the rest of
the site is very good.
Kevin
چهارشنبه 15 خرداد 1398 02:41 ق.ظ
That is a very good tip particularly to those new to the blogosphere.

Simple but very precise info… Thanks for sharing this one.
A must read article!
Lilliana
یکشنبه 12 خرداد 1398 08:22 ق.ظ
I do not even understand how I ended up right here, however I thought this put up was great.

I do not realize who you might be but definitely you're going to a famous blogger in case you aren't already.
Cheers!
tinyurl.com
چهارشنبه 8 خرداد 1398 06:50 ق.ظ
Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out much.
I hope to give something back and help others like you helped me.
Jurgen
دوشنبه 6 خرداد 1398 09:10 ب.ظ
It's great that you are getting ideas from this article as well as from our argument made here.
tinyurl.com
دوشنبه 6 خرداد 1398 08:33 ب.ظ
Your style is very unique compared to other people I've read
stuff from. Thank you for posting when you
have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.
tinyurl.com
شنبه 4 خرداد 1398 05:07 ق.ظ
Fantastic site you have here but I was wondering if you knew of any message boards that
cover the same topics discussed in this article? I'd really love to be
a part of group where I can get comments from
other experienced people that share the same interest. If you have any suggestions, please let
me know. Kudos!
Alannah
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 11:05 ب.ظ
This is true for investment recommendation as nicely.
Alannah
شنبه 28 اردیبهشت 1398 05:41 ق.ظ
Amazing! Its truly remarkable article, I have got much
clear idea concerning from this post.
Josie
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 11:06 ق.ظ
Hi are using Wordpress for your blog platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my
own. Do you require any html coding expertise to make your own blog?
Any help would be greatly appreciated!
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 02:52 ب.ظ
I like the helpful info you provide in your articles.
I will bookmark your blog and check again here frequently.
I'm quite sure I will learn many new stuff right here!

Good luck for the next!
Basil
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 10:32 ق.ظ
After looking at a few of the blog articles on your
blog, I seriously like your way of writing a blog. I book marked it to my
bookmark website list and will be checking back in the near future.
Please visit my web site as well and let me know your opinion.
tinyurl.com
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 08:22 ق.ظ
With havin so much content and articles do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?
My site has a lot of completely unique content I've either created myself or outsourced
but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my permission.
Do you know any methods to help reduce content from being stolen? I'd certainly appreciate it.
Judy
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 04:20 ق.ظ
I'm now not sure where you are getting your information, but
great topic. I needs to spend some time studying more or working out more.
Thanks for fantastic information I was looking for
this info for my mission.
http://tinyurl.com
شنبه 21 اردیبهشت 1398 09:11 ب.ظ
always i used to read smaller articles or reviews that as well clear
their motive, and that is also happening with this
post which I am reading at this place.
Cyril
جمعه 20 اردیبهشت 1398 12:26 ب.ظ
whoah this weblog is fantastic i love reading your posts.
Stay up the great work! You know, lots of persons are searching round for this information, you can help them
greatly.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 04:38 ب.ظ
What's up to every , because I am genuinely eager of reading this webpage's post to be updated daily.
It consists of nice information.
http://tinyurl.com/y5ld8w7r
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 06:45 ق.ظ
May I just say what a relief to uncover a person that truly knows what they are discussing online.
You certainly understand how to bring a problem to light
and make it important. More people should check this out and
understand this side of your story. I was surprised that you are not
more popular since you certainly have the gift.
Bichara Previc
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 04:45 ق.ظ
Very nice post. I just stumbled upon your blog
and wished to mention that I have truly enjoyed browsing your blog posts.
After all I will be subscribing in your rss feed and I am hoping you write again very soon!
tinyurl.com
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 08:57 ق.ظ
I feel that is one of the such a lot vital info
for me. And i'm glad studying your article. But should remark on some normal issues,
The web site taste is wonderful, the articles is truly excellent : D.

Just right job, cheers
Astra Investimentos
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 12:33 ق.ظ
Excellent way of explaining, and good piece of writing to obtain facts concerning my presentation topic,
which i am going to convey in academy.
Bichara Previc
جمعه 13 اردیبهشت 1398 11:45 ب.ظ
Howdy! I could have sworn I've been to this web site before but after looking at some of the posts I realized it's
new to me. Anyways, I'm certainly happy I stumbled
upon it and I'll be bookmarking it and checking back often!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo