به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - می خواهم کمی گرگ چرانی کنم ، می خواهم تاوان رهایی گوسفندان را با حبس خود در قفس بپردازم تا شغالان

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

می خواهم کمی گرگ چرانی کنم ، می خواهم تاوان رهایی گوسفندان را با حبس خود در قفس بپردازم تا شغالان

تاریخ:جمعه 27 فروردین 1395-01:35 ق.ظ

می خواهم کمی گرگ چرانی کنم ، می خواهم تاوان رهایی گوسفندان را با حبس خود در قفس بپردازم تا شغالان در شهر آزاد بگردند و ادعای گرگی کنندو از نظر  انسان ها سگها حیواناتی با وفا و مفید هستند ولی از نظر گرگ ها سگ ها گرگ هایی بودند که تن به بردگی دادند تا درآسایش و رفاه زندگی کنند و سگانان خاین بیهوده بیش نیستند كه حتی قابل اعتماد نیستند ..گرگ باش ..مغرور باش
گرگ باش  عادت نكن ،حرف زور قبول نكن ، وحشی باش ، نترس از دشمن ،تنها باش ، وابسته نشو  و تكیه نكن ، اما تنها باش ..گرگ باش دشمن را رحم نكن بدر با تمام قدرت  و اگر در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باشی  آنها با پارس كردن بیهوده زنده اند  برای نابودی  سگان ولگرد درنگ نكن  نابودشان كن  ..تا جهان از شر سگان ولگرد بیهوده پارس كنان پاك شود ... واما گرگ وقتی میره زیر ماشین و زخمی میشه به زور خودشو میکشونه اونور جاده .؟ انتظار نداره کسی کمکش کنه و زخمش هاشو ببندو .؟ انتظار نداره کسی یه کاسه آب بذاره جلوش.. فقط می خواد بره یه جایی کز کنه و با درد خودش بساز بره یه جای که حداقل کسه بهش سنگ نزنه!. میدونی داداش ؟ دارم خودمو می رسوم انور جاده .. نمی خواهم حالمو بپرسی ..یا زخم مرا مداوا کنی .. فقط اون سنگی که تو مشتت قایم کردی از پشت بمن بزنی رو برو بمن بزن و یا بنداز زمین .. روبرو صوری برای نخند? سنگ که از پشت می زنی  دو تا زخم میزنی زخم تن و زخم دل؟ زخم تن درست می شود اما زخم دل?.. خیلی خسته ام داداش  خیلی ... ولی امان از روزی که دوباره پاشم...؟ آنروز نزدیک است چون عمر مثل برق می گذارد. به استخوانهای پوسیدت رحم نخواهم كرد بزودی خواهم ایستاد دکترمحمد علی  هالو dardnews.ir


ژ"
نظرات() 
coconut oil
دوشنبه 25 آذر 1398 11:00 ق.ظ
I like what you guys tend to be up too. This kind of clever work and
reporting! Keep up the terrific works guys I've added you guys to my own blogroll.
ps4 games
شنبه 9 آذر 1398 12:43 ق.ظ
It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely
donate to this fantastic blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to fresh updates and will share this website with my Facebook
group. Talk soon!
coconut oil with
شنبه 25 آبان 1398 03:36 ق.ظ
Remarkable! Its actually awesome article, I have got much clear idea concerning from this post.
mydcn.website
پنجشنبه 11 مهر 1398 04:06 ق.ظ
I would like companies for my business property.
bit.ly
جمعه 7 تیر 1398 03:15 ب.ظ
Excellent way of telling, and pleasant article to get information concerning my presentation focus, which i am going to deliver
in academy.
Quincy
شنبه 18 خرداد 1398 07:16 ق.ظ
This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've
found something which helped me. Thanks a lot!
Grupo Coral
پنجشنبه 16 خرداد 1398 08:25 ب.ظ
obviously like your web-site but you need to take a
look at the spelling on several of your posts. Many
of them are rife with spelling issues and I in finding
it very bothersome to inform the reality then again I will surely come
back again.
tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 04:02 ق.ظ
I think the admin of this site is in fact working hard
in support of his web page, because here every information is quality based information.
Jason
پنجشنبه 16 خرداد 1398 03:15 ق.ظ
Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it's really informative.
I am going to watch out for brussels. I will appreciate
if you continue this in future. Many people will be benefited from
your writing. Cheers!
http://tinyurl.com/y2t9s229 http://tinyurl.com/yytnmdbe http://tinyurl.com/y6d6h6tk http://tinyurl.com/y3pxn23p http://tinyurl.com/yyt9hz8v http://tinyurl.com/y4ujuktd http://tinyurl.com/y3gx3szt http://tinyurl.com/y6gc5sfv Americo Amadeu Filho
چهارشنبه 15 خرداد 1398 11:44 ب.ظ
Nice post. I was checking constantly this weblog and I'm inspired!
Extremely helpful information specially the
last phase :) I care for such information much.
I was seeking this particular info for a very lengthy time.
Thank you and good luck.
tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 09:22 ق.ظ
fantastic points altogether, you simply gained a emblem
new reader. What may you recommend about your post that you made some days ago?

Any sure?
Phillip
دوشنبه 13 خرداد 1398 02:48 ب.ظ
Hello! Do you know if they make any plugins to help
with Search Engine Optimization? I'm trying to get my blog to rank for
some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
If you know of any please share. Kudos!
tinyurl.com
پنجشنبه 9 خرداد 1398 05:58 ب.ظ
You should be a part of a contest for one of the finest sites on the internet.
I'm going to recommend this website!
tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 03:22 ق.ظ
Excellent article. Keep posting such kind of info on your page.
Im really impressed by your site.
Hey there, You have done an incredible job. I'll certainly digg
it and personally suggest to my friends. I'm sure they will
be benefited from this website.
http://tinyurl.com/yypx3wf5
شنبه 21 اردیبهشت 1398 01:44 ب.ظ
Excellent beat ! I wish to apprentice whilst you amend your site, how can i subscribe for a
weblog site? The account helped me a applicable deal.
I were a little bit acquainted of this your broadcast provided shiny transparent idea
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 04:25 ق.ظ
Appreciate this post. Let me try it out.
Bichara Previc
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 02:19 ق.ظ
After I originally left a comment I appear to have clicked
on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I get 4 emails with the same comment.
There has to be an easy method you are able
to remove me from that service? Thank you!
Finlay
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 08:52 ب.ظ
I read this piece of writing completely about the comparison of hottest and preceding technologies, it's awesome article.
Fernando
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 04:15 ب.ظ
I think the admin of this web page is truly working hard for his web page, because here every
data is quality based stuff.
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 03:03 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing
this post plus the rest of the site is really good.
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 09:15 ب.ظ
Definitely consider that which you said. Your favorite reason seemed to be on the internet the easiest thing to bear in mind of.
I say to you, I definitely get annoyed whilst people consider issues that they just don't recognize about.
You managed to hit the nail upon the highest as neatly as defined out the
entire thing without having side effect , other people can take a signal.

Will likely be again to get more. Thank you
Bichara Previc
جمعه 13 اردیبهشت 1398 05:20 ب.ظ
When I originally left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added-
checkbox and now every time a comment is added I recieve 4 emails with the
same comment. Is there an easy method you are able to remove me from that
service? Many thanks!
Bichara Previc
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 03:37 ق.ظ
Wonderful goods from you, man. I've keep in mind your stuff prior to and you are simply extremely great.
I really like what you've acquired here, certainly
like what you're stating and the way through which you
say it. You're making it enjoyable and you continue to care for to stay it sensible.

I cant wait to learn much more from you. This is really
a tremendous website.
Lamont
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 02:08 ب.ظ
Why people still use to read news papers when in this technological world all is accessible on net?
Ruth
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 01:20 ب.ظ
I delight in, cause I found exactly what I used to be looking for.
You've ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a
great day. Bye
Fidelia
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 11:48 ق.ظ
Attractive section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts.

Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently
rapidly.
Blanca
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 04:02 ب.ظ
I feel this is one of the so much important info for me.
And i'm glad studying your article. But want to statement on some general things, The website taste
is wonderful, the articles is actually nice : D.
Excellent activity, cheers
Damien
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 04:14 ب.ظ
I like it when people come together and share ideas.

Great site, keep it up!
Bichara Previc
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 05:36 ق.ظ
I'm extremely inspired with your writing talents as neatly as with the format for your weblog.
Is this a paid subject or did you customize it yourself?
Anyway keep up the nice high quality writing, it's rare to
look a nice weblog like this one these days..
Russel
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 03:22 ب.ظ
Hi there! This article could not be written any better!
Reading through this post reminds me of my previous roommate!

He continually kept talking about this. I'll send this article to
him. Fairly certain he'll have a good read. I appreciate you for sharing!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو