تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - رهبر انقلاب در پاسخ به نامه روحانی: همین اندازه دستاورد نیز بر اثر مقاومت به‌دست آمد/ از خدعه امریکا غفلت نشود

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

رهبر انقلاب در پاسخ به نامه روحانی: همین اندازه دستاورد نیز بر اثر مقاومت به‌دست آمد/ از خدعه امریکا غفلت نشود

تاریخ:سه شنبه 29 دی 1394-06:15 ب.ظ

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه آقای روحانی رئیس‌جمهور در خصوص سرانجام مذاکرات هسته‌ای، با ابراز خرسندی از نتیجه دادن مقاومت ملت ایران در برابر تحریمهای ظالمانه و عقب نشینی طرفهای مقابل در اثر تلاش دانشمندان هسته‌ای و کوششهای همه دست اندرکاران مذاکرات، بر پنج نکته مهم خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری
با سلام و تحیت،
خرسندی خود را از اینکه مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه و تلاش دانشمندان هسته‌ئی در پیشبرد این صنعت مهم و کوشش خستگی ناپذیر مذاکره‌کنندگان، سرانجام طرف‌های مقابل را که برخی از آنان به دشمنی با ملت ایران شهره‌اند، وادار به عقب‌نشینی و رفع بخشی از آن تحریم‌های زورگویانه کرد، ابراز می‌دارم و از جنابعالی و هیئت مذاکره و شخص وزیر محترم و همه‌ی دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم. عجالتاً نظر جنابعالی را معطوف می‌دارم به اینکه:
اولاً: مراقبت شود که طرف مقابل تعهدات خود را به‌طور کامل انجام دهد. اظهارات برخی از سیاستمداران امریکائی در این دو سه روز کاملاً موجب بدگمانی است.
ثانیاً: به همه‌ی مسئولان دولتی تذکر داده شود که حلّ مشکلات اقتصادی کشور در گرو تلاش بی‌وقفه و خردمندانه در همه‌ی بخش‌ها در جهت اقتصاد مقاومتی است و رفع تحریم‌ها به تنهائی برای گشایش در اقتصاد کشور و معیشت مردم کافی نیست.
ثالثاً: در تبلیغات توجه شود که در برابر آنچه در این معامله به دست آمده، هزینه‌های سنگینی پرداخت شده است. نوشته‌ها و گفته‌هائی که سعی می‌کنند این حقیقت را نادیده گرفته و خود را ممنون طرف غربی وانمود کنند با افکار عمومی ملت، صادقانه رفتار نمی‌کنند.
رابعاً: همین اندازه دستاورد نیز در برابر جبهه‌ی استکبار و زورگو، بر اثر مقاومت و ایستادگی به دست آمده است. این را باید همه‌ی ما درسی بزرگ برای همه‌ی قضایا و حوادث در جمهوری اسلامی بدانیم.
خامساً: بار دیگر تأکید می‌کنم که از خدعه و نقض عهد دولت‌های مستکبر بویژه امریکا در این مسأله و دیگر مسائل غفلت نشود.
موفقیت جنابعالی و دیگر مسئولان کشور را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۹ دی ۹


ژ"
نظرات() 
newspaper title font google docs
سه شنبه 23 مهر 1398 09:35 ق.ظ
My relatives all the time say that I am killing my time here at
web, but I know I am getting know-how every day
by reading such nice articles.
Selina
شنبه 9 شهریور 1398 10:35 ق.ظ
Pretty element of content. I simply stumbled upon your weblog and
in accession capital to say that I get actually enjoyed account your blog
posts. Anyway I'll be subscribing to your augment and even I fulfillment you get admission to persistently fast.
Cathy
سه شنبه 4 تیر 1398 02:23 ب.ظ
Hi there, after reading this remarkable piece of
writing i am as well delighted to share my knowledge here with friends.
Marcela
جمعه 17 خرداد 1398 07:47 ق.ظ
Hey there would you mind letting me know which hosting company you're utilizing?

I've loaded your blog in 3 different internet browsers and
I must say this blog loads a lot faster then most.
Can you recommend a good internet hosting provider at a reasonable price?
Many thanks, I appreciate it!
http://tinyurl.com
جمعه 10 خرداد 1398 01:32 ق.ظ
What's up, everything is going perfectly here and ofcourse
every one is sharing information, that's
in fact excellent, keep up writing.
Earl
یکشنبه 5 خرداد 1398 01:40 ب.ظ
Hello! I've been following your weblog for some
time now and finally got the bravery to go ahead and give you a
shout out from Atascocita Tx! Just wanted to mention keep up the good job!
http://tinyurl.com
شنبه 4 خرداد 1398 07:16 ب.ظ
What's up, all is going perfectly here and ofcourse every one is sharing information, that's actually excellent, keep up writing.
tinyurl.com
شنبه 4 خرداد 1398 01:20 ق.ظ
Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am going through problems with your RSS.
I don't understand why I can't subscribe to it. Is there
anyone else having similar RSS problems? Anyone that knows the solution can you kindly respond?
Thanks!!
tinyurl.com
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 07:39 ق.ظ
I read this post completely concerning the resemblance of newest
and previous technologies, it's remarkable article.
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 09:03 ب.ظ
I am genuinely thankful to the owner of this web page who has shared this wonderful paragraph at
at this place.
Nereida
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 07:08 ب.ظ
Hi, I think your site could possibly be having web browser compatibility issues.
When I take a look at your web site in Safari, it looks fine however when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues.
I simply wanted to provide you with a quick heads
up! Besides that, great site!
minecraft pc download
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 03:26 ب.ظ
I don't know whether it's just me or if everybody else experiencing issues
with your blog. It seems like some of the written text within your posts are running off the screen. Can somebody else
please provide feedback and let me know if this is happening to
them as well? This may be a issue with my internet browser because I've had this happen before.
Thanks
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 08:43 ق.ظ
I am extremely inspired along with your writing talents and also with the format for your weblog.
Is this a paid subject or did you modify
it yourself? Either way keep up the excellent quality writing,
it's uncommon to look a great blog like this one today..
Kellie
شنبه 21 اردیبهشت 1398 06:45 ب.ظ
When someone writes an article he/she retains the
image of a user in his/her mind that how a user can understand it.
Thus that's why this piece of writing is amazing. Thanks!
Kléber Leite
جمعه 13 اردیبهشت 1398 10:53 ق.ظ
When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each
time a comment is added I get several e-mails with the same comment.
Is there any way you can remove people from that service? Thanks
a lot!
http://tinyurl.com/y5naqmgb
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 10:05 ب.ظ
I read this post completely regarding the resemblance of
most recent and preceding technologies, it's remarkable article.
Kristie
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 05:44 ق.ظ
When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox
and now each time a comment is added I get several e-mails with the same comment.
Is there any way you can remove people from that service?
Appreciate it!
Umanizzare
شنبه 7 اردیبهشت 1398 02:40 ب.ظ
Spot on with this write-up, I absolutely feel this amazing site needs a great deal more attention. I'll
probably be back again to see more, thanks for the information!
Umanizzare
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 11:27 ق.ظ
I have read so many articles or reviews concerning
the blogger lovers however this piece of writing is actually a pleasant paragraph,
keep it up.
tinyurl.com
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 01:49 ب.ظ
Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Many thanks
tinyurl.com
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 01:04 ق.ظ
This piece of writing offers clear idea designed
for the new users of blogging, that in fact how to do blogging and site-building.
Candida
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 04:55 ق.ظ
If some one wants to be updated with most up-to-date technologies
after that he must be go to see this website and be up
to date daily.
Phil
جمعه 30 فروردین 1398 08:49 ق.ظ
I think the admin of this web page is actually working hard in favor of his site, because here every information is quality based data.
tinyurl.com
چهارشنبه 28 فروردین 1398 11:42 ب.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my
blog that automatically tweet my newest twitter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would
have some experience with something like this. Please let
me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I
look forward to your new updates.
http://tinyurl.com
چهارشنبه 28 فروردین 1398 08:56 ق.ظ
This text is invaluable. When can I find out more?
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
یکشنبه 25 فروردین 1398 03:34 ق.ظ
When some one searches for his essential thing, so he/she desires to be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
یکشنبه 11 فروردین 1398 09:52 ب.ظ
Fine way of describing, and fastidious paragraph to get facts on the topic of my presentation subject matter, which i am going to convey in institution of higher education.
Rodrigo Branco
یکشنبه 11 فروردین 1398 02:57 ب.ظ
This paragraph will help the internet users for creating new
blog or even a weblog from start to end.
Mauro Pereira Martins cunhado
جمعه 9 فروردین 1398 01:31 ب.ظ
Awesome post.
http://tinyurl.com/
جمعه 9 فروردین 1398 07:20 ق.ظ
Greetings! Very useful advice within this article!
It is the little changes which will make the greatest changes.
Many thanks for sharing!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo