تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - چهار مین جلسه و نشست اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی بندر آستارا با جناب آقای حاج فرزام ساسانیان کاندیدا احتمالی مجلس –آستارا

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

چهار مین جلسه و نشست اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی بندر آستارا با جناب آقای حاج فرزام ساسانیان کاندیدا احتمالی مجلس –آستارا

تاریخ:سه شنبه 5 آذر 1398-07:20 ب.ظ

بسمه تعالی

 

چهار مین جلسه و نشست اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی بندر آستارا با  جناب آقای  حاج فرزام ساسانیان کاندیدا احتمالی مجلس –آستارا  


در پی درخواست تعدادی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، چهار مین جلسه و نشست اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی بندر آستارا برگزار و بدینوسیله جناب آقای فرزام ساسانیان  چهار مین نفری بودند که رأس ساعت 30/15 روز دوشنبه مورخه 05/09/98 با حضور در دفتر این حزب برنامه های خود را ارائه دادند.


در ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آقای دکتر جاوید لقمان نیا دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا ضمن عرض سلام وتبریک هفته بسیج  درود به روح ملکوتی امام راحل، شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و درود بر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی   با عرض ادب و احترام خدمت حاضرین در جلسه خصوصاً جناب آقای حاج فرزام ساسانیان دبیر حزب موتلفه اسلامی آستارا افزود : کاندیداها باید اشتیاق مردم برای مشارکت در انتخابات را بیشتر کنند و این در عملکرد و صداقت ایشان است و نباید همدیگر را تخریب کنند و هدف برای خدمت به نظام و مردم باشد وهرکس بعنوان نماینده در دوره یازدهم توسط مردم انتخاب شدند نماینده مردم هستند و قابل احترام است .

 

 

حاج فرزام ساسانیان کاندیدا ی احتمالی دوره یازدهم مجلس در ادامه گفت : ضمن تبریک هفته بسیج به تمام دوستان و بسیجان بنده با توجه به ندا قلبی و ایمانی خودم بعنوان سرباز ولایت احساس وظیفه کردم و می خواهم کاندیدا مجلس در دوره یازدهم مجلس بشوم .

وی تصریح کرد :  من بعنوان سرباز ولایت  و مردم آماده ام تا در خدمت مردم شریف شهرستان آستارا باشم ووظیفه اصلی ما کمک به اقشار آسیب پذیر و خدمت به مردم است.

کاندیدا احتمالی مجلس گفت :  بخاطر مسافت دور شهرستان آستارا از مرکز استان گیلان  باید اختیارات قایم مقامی مدیران کل  به ادارات آستارا تفویض گردد و اگر بنده نماینده منتخب آستارا بشوم  پی گیر مهم خواهم شد.

وی در ادامه افزود : شهرستان آستارا قانونا مرز است اما از مزایا مرزی استفاده نمی کند ... می توان با پی گیریی از طریق مجلس قانونی وضع شود که برای مرزنشینان کشور یک کد معافیت داده شود که با همین پاسپورت و ویزا معافیت گمرکی داشته باشند و اگر این طرح قانونی شود نیاز به تصویب رواید مرزی از طریق کشور آذربایجان نیست

حاج فرزام ساسانیان گفت : آستارا می شود با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی به قطب گردشگری و میراث فرهنگی تبدیل کرد.

وی تاکید کرد : با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی می توان اشتغال زایی و کار آفرینی کرد  من برای این موارد طرح ها و برنامه های کارشناسی زیادی دارم .

این فعال مدنی اضافه کرد : شهرستان آستارا محروم است بخصوص روستا ها وضعیت خوبی ندارنند که باید مدیریت و نگاه ویژه به محرومیت شهرستان بخصوص روستاها کرد .

کاندیدا مجلس گفت : نماینده مجلس و مسول شدن در جمهوری اسلامی ایران عشق خدمت به مردم و نظام و ولایت می خواهد و این روحیه ای جهادی و سربازی ولایت در بنده می باشد و اگر کسی در کاندیدا ها یا مسولان  در خود عشق خدمت نمی بیند خودش کنار بکشد تاکسانی که عشق خدمت دارنند بیایند.

 

این فعال مدنی در ادامه گفت :

من برنامه کاملی برای شکوفایی اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی وگردشگری آستارا و لوندویل دارم و من با تفکر جهادی آمده ام .

وی تاکید کرد : نه باج می دهم و نه باج می گیریم و  من وامدار کسی نیستم و اگر مردم به من اعتماد کنند در حد توان در برای رفع مشکلات آنان گام خواهم برداشت.

این کاندیدا احتمالی مجلس تصریح کرد : جذب سرمایه گذار و رفع موانع موجود در راه آنان، توسعه شهرک صنعتی، توسعه گمرک، توسعه کشاورزی و صید و صیادی، توسعه بندر چند منظوره، توسعه زیر ساخت های گردشگری و توریستی، توسعه صنعت روستایی، تقویت بنگاه های زود بازده و زیر ساخت های ورزشی، حمایت از هنرمندان، فعال سازی حق مراودات مرزی، استقرار برخی ادارات و نگاه ویژه به توسعه در شهر لوندویل، تقویت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی، ارتقاء جایگاه شهرستان از حیث اداری و استقرار ادارت کل در این شهرستان ، تلاش در جهت حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست ، توسعه آموزش عالی و آموزش و پرورش در جهت احقاق حق واقعی فرهنگیان محترم شهرستان ، استفاده از حضور مسئولان اجرایی ارشد در شهرستان آستارا به جهت توسعه و بالاخره جذب سرمایه گذاری در جهت نهادینه کردن فکر و فرهنگ اقتصاد  جهادی  برای تولید و اشتغال را از برنامه های خود برشمرد.

وی تاکید کرد : آستارا دوازه اروپاست می توان با مدیریت جهادی آستارا را به قطب گردشگری و صنعتی   تبدیل کرد .

حاج فرزام ساسانیان در خصوص بیکاری و اشتغال جوانان و تورم و گرانی  گفت : بیکاری و تورم و گرانی در جامعه بیداد می کند .

 

وی تاکید کرد : جوانان تحصیل کرده آستارا بیکار هستند که بعلت بیکاری قادر به ازدواج نیستند و آنهایی ازدواج کردند دنبال یک کار ساده هستند تا گذاران زندگی هستندو این وظیفه  مجلس و دولت است

وی تصریح کرد : در کشور روز های سخت و خوش هم است در قضیه گرانی بنزین که سران قوا تصمیم گرفتند  چون ولی فقیه اعلام حمایت کردند  ختم کلام ما فرمایش مقام معظم رهبری هست و مردم هم در راهپیمایی خود از نظام مقدس ج ا ا و رهبری دفاع کردند و اعلام کردند در روزهای سخت هم تابع ولایت خواهند بود .

وی در خصوص پروژهای نیمه تمام در شهرستان آستارا گفت : اگر پروژهای نیمه تمام آستارا توسط نمایندگان ادوار و فعلی پی گیریی شده بودند  هماکنون مشکل بیکاری در شهرستان آستارا رفع شده بود.

حاج فرزام ساسانیان در خاتمه گفت : مردم آستارا ولایت مدار و عاشق نظام و رهبری و انقلاب و کشور هستند در دوره یازدهم با اکثریت مطلق در انتخابات شرکت خواهند کرد .

و در آخر سخنانش را با ذکر صلواتی پایان داد.

 

 




ژ"
نظرات() 
mobile legends hack vip
جمعه 22 آذر 1398 06:10 ق.ظ
This design is wicked! You certainly know how to keep a reader amused.
Between your wit and your videos, I was almost moved to
start my own blog (well, almost...HaHa!) Fantastic job.
I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.

Too cool!
mobile legends zhask hack
پنجشنبه 21 آذر 1398 07:42 ب.ظ
Hi, i think that i saw you visited my blog thus
i came to “return the favor”.I'm trying to find things to
improve my website!I suppose its ok to use some of your ideas!!
mobile legends hack map
پنجشنبه 21 آذر 1398 07:07 ب.ظ
I've been surfing on-line more than three hours nowadays, yet I never found any fascinating article like yours.
It is lovely worth sufficient for me. Personally, if all webmasters and bloggers made good content as you probably did,
the net shall be a lot more helpful than ever before.
led flashlight safety
سه شنبه 19 آذر 1398 10:26 ق.ظ
I have been reading out many of your articles and i can claim pretty clever stuff.
I will make sure to bookmark your blog.
https://www.getjar.com/categories/all-games/action-games/Mobile-Legends-Hack-Cheat-Mod-940071
یکشنبه 17 آذر 1398 03:37 ق.ظ
I've been surfing on-line more than 3 hours today,
but I never discovered any fascinating article like yours.
It's lovely price enough for me. In my view, if all website owners and bloggers made excellent content material as you did, the internet will be much more useful
than ever before.
ps4 games
شنبه 16 آذر 1398 04:35 ق.ظ
Hi would you mind letting me know which webhost you're utilizing?
I've loaded your blog in 3 completely different web browsers and I
must say this blog loads a lot faster then most.
Can you suggest a good internet hosting provider at a honest price?

Thanks a lot, I appreciate it!
ps4 games
جمعه 15 آذر 1398 06:33 ب.ظ
Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just extremely wonderful.

I really like what you have acquired here, certainly like what you are stating and the way in which you say
it. You make it enjoyable and you still care for to keep it sensible.
I cant wait to read much more from you. This is actually a tremendous site.
ps4 games
جمعه 15 آذر 1398 11:28 ق.ظ
First off I want to say fantastic blog! I
had a quick question that I'd like to ask if you don't mind.
I was interested to know how you center yourself and clear your mind prior
to writing. I have had trouble clearing my thoughts in getting my thoughts out there.
I do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually wasted just trying to figure out how to begin.
Any ideas or hints? Kudos!
ps4 games
پنجشنبه 14 آذر 1398 10:59 ب.ظ
This info is worth everyone's attention. How can I find out more?
t shirt zazzle
پنجشنبه 14 آذر 1398 05:07 ب.ظ
It's nearly impossible to find well-informed people in this particular topic, but you seem like you know what you're talking about!
Thanks
8 ball t shirts discount code
پنجشنبه 14 آذر 1398 10:11 ق.ظ
Hello, I enjoy reading through your article.
I like to write a little comment to support you.
ugly christmas sweater dinosaur
پنجشنبه 14 آذر 1398 05:28 ق.ظ
This article presents clear idea in favor of the new users of blogging, that in fact
how to do blogging.
ugly christmas sweater run
پنجشنبه 14 آذر 1398 04:23 ق.ظ
I'm no longer certain where you're getting your information, but great topic.

I must spend a while finding out much more or figuring out more.
Thanks for excellent information I used to
be on the lookout for this information for my mission.
mobile legends adventure reddit
پنجشنبه 14 آذر 1398 01:38 ق.ظ
May I just say what a relief to find someone who really understands what they are
discussing on the net. You actually realize how to bring a problem to light and
make it important. More people should read this and understand this side of your story.
I can't believe you are not more popular since you definitely have the gift.
mobile legends guinevere guide
چهارشنبه 13 آذر 1398 08:12 ب.ظ
It's an remarkable paragraph in favor of all the internet people; they will
get benefit from it I am sure.
mobile legends cheat
چهارشنبه 13 آذر 1398 03:29 ق.ظ
What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon this I have found It absolutely useful and it has aided me out loads.
I am hoping to give a contribution & assist other
customers like its helped me. Good job.
quest bars cheap coupon twitter
چهارشنبه 13 آذر 1398 01:43 ق.ظ
It is perfect time to make a few plans for the long run and it's
time to be happy. I've learn this post and if
I may just I desire to suggest you some interesting issues or advice.
Perhaps you could write subsequent articles referring to this article.
I desire to learn even more issues about it!
mobile legends
سه شنبه 12 آذر 1398 10:48 ب.ظ
I'm gone to tell my little brother, that he
should also go to see this blog on regular basis to get updated
from newest news.
mobile legends hack
سه شنبه 12 آذر 1398 06:55 ب.ظ
hello there and thank you for your info – I've certainly picked
up anything new from right here. I did however expertise
some technical issues using this website, since I experienced to reload the website lots
of times previous to I could get it to load correctly.
I had been wondering if your hosting is OK?
Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will
sometimes affect your placement in google and
could damage your high quality score if ads
and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my email
and could look out for a lot more of your respective interesting content.
Ensure that you update this again very soon.
mobile legends hack
سه شنبه 12 آذر 1398 02:17 ب.ظ
Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am going through troubles with your RSS.
I don't know the reason why I am unable to join it.

Is there anyone else having similar RSS issues? Anyone who knows the solution can you kindly respond?
Thanks!!
mobile legends cheat
سه شنبه 12 آذر 1398 01:46 ب.ظ
Highly energetic article, I loved that a lot.
Will there be a part 2?
mobile legends hack
سه شنبه 12 آذر 1398 12:28 ب.ظ
You're so awesome! I don't think I have read through anything like this before.
So wonderful to discover someone with some unique thoughts on this subject.

Really.. thanks for starting this up. This site
is one thing that is required on the web, someone with a bit of
originality!
quest bars cheap
یکشنبه 10 آذر 1398 03:32 ق.ظ
We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your site offered us with valuable info to work on. You have done a formidable job and our entire
community will be thankful to you.
plenty of fish dating site
چهارشنبه 6 آذر 1398 12:56 ق.ظ
Hi there, its nice article on the topic of media print, we all understand media is a enormous
source of facts.
plenty of fish dating site
سه شنبه 5 آذر 1398 10:47 ب.ظ
Thanks for sharing such a pleasant opinion, piece of writing is
nice, thats why i have read it fully
plenty of fish dating site
سه شنبه 5 آذر 1398 09:35 ب.ظ
wonderful issues altogether, you just won a logo new reader.
What might you recommend in regards to your publish that you just
made a few days ago? Any certain?
plenty of fish dating site
سه شنبه 5 آذر 1398 09:05 ب.ظ
Hello, i think that i saw you visited my blog thus i came to “return the favor”.I am trying to find things to enhance my website!I suppose its ok
to use some of your ideas!!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo