تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - 18سرلشکر ایران + عکس

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

18سرلشکر ایران + عکس

تاریخ:پنجشنبه 26 مهر 1397-02:16 ب.ظ

لازم به توضیح است شهدا سرلشكر بعداز شهادت یا بازنشستگی  یك درجه به انها در نیروهای مسلح اهدا می شود..


سپهبد شهید محمدولی قرنی- اولین فرمانده و ریس ستاد مشترك  جمهوری اسلامی ایران


قرنی

امیر سر لشكر شهید ولی الله  فلاحی ..فرماندهی كل قوا بعداز عزل بین صدر و فرمانده نزاجا و ستادمشتر ك ارتش

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/0/0f/Falahe1.jpg

امیر سرلشکر شهیدقاسم‌علی ظهیرنژاد اولین فرمانده نزاجا و ژاندامری جمهوری اسلامی و ریس ستاد مشترك اسبق و
ریاست گروه مشاوران نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح.براثر سكته مغزی  بر اثر صدمات جنگ فوت نمود.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/7/74/Zahei_nejad.jpg



امیرسپهبد شهید علی صیاد شیرازی: اولین جانشین ستاد کل نیروهای مسلح

56

امیر سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی: اولین  رییس ستاد کل نیروهای مسلح

IMAGE634160053436875000

سرلشکر غلامعلی رشید: جانشین فعلی ستاد کل نیروهای مسلح

IMAGE634869319731424187

امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی: فرمانده نیروی زمینی ارتش و در حال حاضر معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح

hasani-sadi

امیر سرلشکر عطا الله صالحی: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

386949_214



سردارسرلشکر محمدعلی جعفری: فرمانده کل سپاه پاسداران

IMAGE634422807077968750


امیردریابان علی شمخانی: فرماندهی نیروی دریایی ارتش و سپاه و ۸ سال وزیر دفاع و دبیر شورای امنیت ملی كشور

k1420

سردارسرلشکر سید یحیی صفوی: مشاورعالی مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح

c5abb44d-960e-4a01-968a-979e8c807d9a

سردارسرلشکر مصطفی ایزدی: فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه

13910402000132_PhotoL

سردارسرلشکر محمد باقری: مسئول اطلاعات و عملیات ستادکل نیروهای مسلح

bagheri

امیرسرلشکر محمد سلیمی: فرمانده سابق کل ارتش

68355_107

سرلشکر علی شهبازی: فرمانده اسبق ارتش و عضو گروه مشاوران نظامی فرمانده معظم کل قوا

????? ??????? ????

سردارسرلشکر محسن رضایی : بیش از ۱۰ سال فرمانده کل سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

232


سردارسرلشکر قاسم سلیمانی: فرماندهی نیروی قدس سپاه، و پیش از آن فرمانده لشکر ۴۱ ثار الله کرمان

این سرلشكر كه فرمانده برون مرزی سپاه است لرزه برجان كاخ سفید و سران خاور میانه آنداخته است

 بطوریكه شبها شاهان عرب از ترس با محافظ می خوابند...این سرلشكر افسانه ای برای جهانیان شده است.. وی را جنرال سیلمانی خوانند

136-12

 سپهبد (رتبه 20)بازنشسته سپاه دكتر صفر نعیمی :سردار و جانباز(رتبه 20) بازنشسته سپاه و نماینده كنونی مجلس

http://safarnaeimi.com/wp-content/uploads/2015/01/7415911-300x221.jpg

تهیه و تحقیق : درجه دار بازنشسته ارتش اسماعیل اسدی دارستانی dardnews.ir









ژ"
نظرات() 
Frieda
سه شنبه 28 اسفند 1397 10:57 ق.ظ
When someone writes an paragraph he/she keeps the image of a user in his/her mind that how a user can be
aware of it. Thus that's why this piece of writing is perfect.
Thanks!
Dedra
دوشنبه 27 اسفند 1397 05:47 ق.ظ
Hey there! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
There's a lot of people that I think would really enjoy your content.
Please let me know. Thanks
tinyurl.com
جمعه 24 اسفند 1397 07:04 ق.ظ
Thanks , I've just been searching for information about this
subject for a long time and yours is the best I have came upon so far.
However, what in regards to the bottom line? Are you positive about the source?
tinyurl.com
دوشنبه 20 اسفند 1397 09:11 ب.ظ
Quality posts is the important to interest the
viewers to visit the web page, that's what this web page is providing.
Kendra
دوشنبه 20 اسفند 1397 08:05 ب.ظ
Magnificent site. A lot of useful information here. I'm sending it
to several friends ans additionally sharing in delicious.
And of course, thanks in your sweat!
Javier
دوشنبه 20 اسفند 1397 05:06 ب.ظ
When someone writes an article he/she keeps the thought of a user in his/her mind that how
a user can know it. Therefore that's why this paragraph is perfect.
Thanks!
Windy
شنبه 11 اسفند 1397 02:42 ب.ظ
Thanks for finally talking about >درد
نیوز - 18سرلشکر ایران + عکس <Liked it!
Matt Linklater
جمعه 10 اسفند 1397 11:10 ب.ظ
Greetings I am so happy I found your web site,
I really found you by mistake, while I was researching on Bing
for something else, Anyhow I am here now and would just like to say many thanks for a
incredible post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I
don't have time to read through it all at the moment but I have saved
it and also included your RSS feeds, so when I have time I will
be back to read a lot more, Please do keep up the superb job.
Aleisha
جمعه 10 اسفند 1397 06:39 ق.ظ
It's really a nice and helpful piece of information. I am satisfied that
you just shared this helpful info with us. Please keep us informed like this.
Thank you for sharing.
Joseph
شنبه 4 اسفند 1397 06:25 ق.ظ
Hello! Quick question that's totally off topic. Do you know how to
make your site mobile friendly? My weblog looks weird when viewing from my apple iphone.
I'm trying to find a theme or plugin that might be able to resolve this problem.
If you have any recommendations, please share.
Cheers!
Chantal
یکشنبه 28 بهمن 1397 04:01 ق.ظ
Traders do pay direct and indirect prices.
coolmath minesweeper
پنجشنبه 25 بهمن 1397 06:42 ق.ظ
Love post, thank
abcya hook
پنجشنبه 25 بهمن 1397 06:42 ق.ظ
I like the post
Corazon
پنجشنبه 18 بهمن 1397 08:47 ق.ظ
This is true for investment advice as properly.
Daryl
جمعه 12 بهمن 1397 03:40 ق.ظ
My brother recommended I might like this web site.
He used to be totally right. This put up actually made my day.
You cann't believe simply how a lot time I had spent for this information! Thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo