تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - استمداد کمک از استاندار گیلان

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

استمداد کمک از استاندار گیلان

تاریخ:سه شنبه 24 مهر 1397-09:43 ب.ظ

لطفا دست ایرانی برسد دسترسی به مسولان دارد مشکل مرا مطرح کنند وحل کند.
تنها فرزندم پسرم محمدرضا اسدی دارستانی متولد 1376 فوق دیپلم معماری و نزدیک سه ماه است سربازی را تمام کرده است  اگر برایت مقدور است کمک کنید بیکار است بخدا دق کردم  تک فرزندم را در اسکله فرمانداری گمرک بیمارستان یا صنعت و معدن  یا یکی از ادارات آستارا  بعنوان حتی نیروی شرکتی استخدام بشود پسرم اهل هیچ حزب و گروه و حتی از سیاست نفرت دارد آروزم استخدام و دامادی وی است  لطفا اگر می توانی کمکم کن در آستارا  استخدامش درست کن. خلاصه وضعیت مرا هم می دانبد ضامن چند نفر ایستادم از حقوقم کسر می شود حتی پول نان خالی را ندارم دنبال کار هستم  بعداز خدا امیدم بشماست اادارستانی آستارا 09112850112
@astarali



ژ"
نظرات() 
tinyurl.com
دوشنبه 27 اسفند 1397 08:27 ق.ظ
I really like it when individuals get together and share views.
Great site, keep it up!
bit.ly
شنبه 25 اسفند 1397 09:47 ق.ظ
Welcome to Morris Heating & Cooling Inc.
Luiz Gastão Bittencourt
شنبه 25 اسفند 1397 03:58 ق.ظ
Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff previous
to and you are just extremely great. I really like what you've acquired here, really like
what you're saying and the way in which you say it.

You make it entertaining and you still care for to keep it sensible.
I cant wait to read much more from you. This is actually a wonderful web
site.
tinyurl.com
جمعه 24 اسفند 1397 06:27 ب.ظ
I am really enjoying the theme/design of your site.

Do you ever run into any browser compatibility problems? A few of my blog visitors have complained
about my blog not working correctly in Explorer but looks great in Opera.
Do you have any ideas to help fix this problem?
tinyurl.com
پنجشنبه 23 اسفند 1397 10:36 ب.ظ
I am regular reader, how are you everybody? This piece of writing posted at this web site is really pleasant.
tinyurl.com
سه شنبه 21 اسفند 1397 07:37 ب.ظ
I really like your blog.. very nice colors & theme.
Did you create this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz answer back as I'm looking to design my own blog and would like to find out where u got this
from. thank you
Freda
چهارشنبه 15 اسفند 1397 10:17 ب.ظ
It is perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy.
I have learn this publish and if I could I want to suggest you some attention-grabbing things or suggestions.
Maybe you can write subsequent articles regarding this article.
I want to learn more issues approximately it!
Wiley
چهارشنبه 15 اسفند 1397 08:34 ق.ظ
Nice weblog right here! Also your website a lot up fast!

What web host are you the use of? Can I am getting your affiliate hyperlink to
your host? I desire my web site loaded up as fast as yours lol
Matt Linklater
چهارشنبه 15 اسفند 1397 06:39 ق.ظ
Greetings! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community
in the same niche. Your blog provided us valuable information to
work on. You have done a wonderful job!
Kurtis
یکشنبه 12 اسفند 1397 11:30 ق.ظ
Everyone loves what you guys tend to be up too.
This kind of clever work and reporting! Keep up the good
works guys I've you guys to my own blogroll.
Gustavo
جمعه 10 اسفند 1397 10:28 ب.ظ
Hello it's me, I am also visiting this website regularly,
this web site is genuinely fastidious and the users
are in fact sharing fastidious thoughts.
Sherrie
سه شنبه 7 اسفند 1397 01:07 ق.ظ
I think this is among the most significant information for me.
And i am glad reading your article. But wanna remark on few general things,
The site style is perfect, the articles is really excellent :
D. Good job, cheers
Elton
شنبه 4 اسفند 1397 08:45 ق.ظ
Hi my loved one! I want to say that this post is
amazing, great written and come with almost all important infos.
I'd like to see extra posts like this .
Lottie
چهارشنبه 1 اسفند 1397 05:50 ق.ظ
Wonderful beat ! I wish to apprentice whilst you amend your web site, how can i subscribe
for a blog site? The account helped me a applicable deal. I had been tiny
bit familiar of this your broadcast provided brilliant clear concept
Helaine
جمعه 26 بهمن 1397 02:49 ق.ظ
Schwab Intelligent Portfolios invests in Schwab ETFs.
space cord coolmath
پنجشنبه 25 بهمن 1397 06:43 ق.ظ
Love post, thank
abcya hook
پنجشنبه 25 بهمن 1397 06:43 ق.ظ
Thank for sharing
Kennith
پنجشنبه 18 بهمن 1397 09:12 ق.ظ
And that is an investment threat value taking.
Lily
جمعه 12 بهمن 1397 03:15 ق.ظ
I just couldn't leave your web site prior to suggesting that I actually enjoyed the usual info a person provide to your visitors?
Is going to be back steadily to check up on new
posts
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo