تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - مدیرکل جهاد کشاورزی گیلان بازداشت شد

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

مدیرکل جهاد کشاورزی گیلان بازداشت شد

تاریخ:دوشنبه 23 مهر 1397-06:24 ب.ظ

دادستان رشت خبر داد:

بازداشت یکی از مدیران ارشد اجرایی استان گیلان به اتهام اخذ رشوه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: یکی از مدیران ارشد اجرایی استان گیلان صبح امروز بازداشت شد.

  حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان  گفت: یکی از مدیران ارشد اجرایی استان گیلان صبح امروز بازداشت شد.

وی افزود: این مدیر ارشد اجرایی به اتهام اخذ رشوه به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان دستگیر شد و تفهیم اتهام گردید. وی هم اکنون با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده است



ژ"
نظرات() 
tinyurl.com
یکشنبه 26 اسفند 1397 04:28 ب.ظ
Remarkable issues here. I am very satisfied to see your article.
Thank you a lot and I am having a look ahead to touch you.
Will you kindly drop me a e-mail?
Maynard
شنبه 25 اسفند 1397 05:04 ب.ظ
I could not resist commenting. Very well written!
tinyurl.com
چهارشنبه 22 اسفند 1397 09:05 ق.ظ
Wonderful article! That is the type of information that should be shared around
the net. Disgrace on Google for no longer positioning this submit higher!
Come on over and talk over with my site . Thanks =)
Stanton
سه شنبه 21 اسفند 1397 04:34 ب.ظ
Superb blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
I'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
Would you advise starting with a free platform like
Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm completely
confused .. Any suggestions? Many thanks!
Kiara
جمعه 10 اسفند 1397 10:03 ب.ظ
Good write-up. I definitely love this site. Continue the good work!
Matthew Linklater
پنجشنبه 9 اسفند 1397 05:18 ب.ظ
Wow, wonderful weblog structure! How lengthy have you been blogging for?

you make blogging look easy. The entire look of your website is fantastic, as smartly as
the content material!
https://bit.ly/2V6EJpc
پنجشنبه 2 اسفند 1397 12:20 ب.ظ
I like the valuable information you supply to your articles.

I will bookmark your weblog and test again right here frequently.
I am fairly certain I will be informed a lot of new stuff right right here!

Good luck for the following!
coolmath minesweeper
پنجشنبه 25 بهمن 1397 06:45 ق.ظ
Thank for sharing
coolmath minesweeper
پنجشنبه 25 بهمن 1397 06:45 ق.ظ
I like the blog of you
Reagan
یکشنبه 21 بهمن 1397 04:34 ب.ظ
Thank you on your interest in Investment Advice.
Matt Linklater
دوشنبه 15 بهمن 1397 08:22 ب.ظ
Ahaa, its fastidious discussion regarding this piece of
writing at this place at this web site, I have read all that,