تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - درخواست كمك

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

درخواست كمك

تاریخ:دوشنبه 30 بهمن 1396-07:02 ب.ظ

درد دل و نامه یك نویسنده و محقق و روز نامه نگار  و فعال حقوق بشرو درجه دار بازنشسته ارتش  به رهبر انقلاب

نامه  یك نویسنده و محقق  و فعال حقوق بشر  و رو زنامه نگار   و فرزند جانباز 65 درصد و برادر جانباز و ارتشی بازنشسته به رهبر انقلاب  امام خامنه ای
dardnews.ir       astaranews1.ir

محضر امام خامنه ای  رهبر مسلمانان جهان  
 
با سلام   

  اینجانب اسماعیل اسدی دارستانی   درجه دار بازنشسته ارتش  نویسنده و محقق پنچ کتاب  و روزنامه نگار و اولین وبلاگ نویس  و مستند ساز  و فرزند جانباز 65 درصد و برادر جانباز  میزان تحصیلات  فوق دیپلم و فرزندم هم  سرباز ارتش  ویك خانه در روستای سیبلی  آستارا  با وام ساختم   كه نصف كاره  است   توان دادن قسط هایش را هم ندارم ,   .....   ضامن چند نفر بودم  مجبور شدم ماشین ام را که مسافرکشی می کردم  بفروشم  و مقداری قرض بکنم قسط وام گیرندهها در بانک ها بدهم  و چند ماهی است بخاطر ضامن بودن چند  نفر  از حقوقم کسر می شود فقط من پانصد هزار تومان دریافتی دارم هیچ گونه در آمدی ندارم ..... و حتی  وام مسكن  و خودرو كه از سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح  گرفتم مجبور شدم  پول اقساط وام گیرندگان را بدهم  الان از سه قسمت از حقوقم كسر می شود و....  تاكنون میلیون ها تومان بخاطر اقساط  وام های كه برای دیگران ضامن ایستادم  قرض كردم و دادم و توان خرید یك نان ندارم تنها منبع در آمد من ماشین ام بود كه مسافر كشی می كردم آنهم بخاطر  ضامن بودن فروختم قسط وام گیرنده در بانك انصار را دادم  و چند روز هم حقوقم توقیف كامل شده بود مجبور شدم یك میلیون وپنجاه هزار تومان  قسط وام گیرنده كه ضامن اش بودم  سود بگیریم بدهم و تاكنون هشت میلیون بخاطر اینكه زندان نروم  بخاطر وام های  كه ضامن ایستاده بودم سود كردم خلاصه رهبر  عزیز وضعیت مالی من اسفناك حتی قادر نیستم نان  خالی برای  زن و فرزندم بخرم با قرض و... زندگی  می كنم و من فقط یك كار خدماتی ساده در آستارا می خواهم .

(توضیح اینكه من حدود نوزده سال است رو زنامه نگاری و سایت خبری درد نیوزو آستارا نیوز یك را  دارم و اولین وبلاگ نویس ایرانی هستم    درخواست مجوز هفته نامه و سایت درد نیوز كردم با اعمال نفوذ یك وزارت خانه كه برایم پرونده سازی كرده   وزارت ارشاد با مجوز و پروانه هفته نامه و سایت درد نیوز من مخالفت نمود  و رسما مرا از كاری كه داشتم و كار می كردم محروم كردند با اینكه من نوزده سال روزنامه نگار و سایت خبری درد نیوز و آستارا نیوز را داشتم نویسنده و محقق ژنج كتاب  بودم  از كار رو زنامه نگاری و سایت خبری كه تنها منبع در آمدم بود محروم كردند كتبا بمن ابلاغ كردند صلاحیت ندارم  و حتی حكم شهادت پدر جانباز 65درصد بسیجی هشت سال دفاع مقدس پدرم را بخاطر من با اعمال نفوذ جلویش را گرفتند نگذشتند حكم شهادت پدرم صادر شود چون پدر من بود و اگر مجوز هفته نامه یا سایت مرا می دادند من نیاز به كار نداشتم چند نفر دیگر را مشغول بكار می كردم  مرا با اینكه گواهی عدم سوپیشنه از دادگستری گرفتم  از كار روزنامه نگاری و سایت خبری كه از سال 1377 و 1379 فعالیت می كنم محروم و بیكار كردند  )

   برای استخدام در اسکله بندر  آستارا(استان گیلان )  از فرماندار امام جمعه بنیاد شهید  نماینده آستارا و آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و استاندار گیلان   نامه بردم تشکیل پرونده دادم    با توجه به وضعیت من درخواست دارم دستور استخدام من در اسکله آستارا را بدهید حتی پول خرید نان ندارم(ماهها ست به شما واستاندار گیلان و فرماندار  شهرستان  آستارا و نماینده آستارا و امام جمعه  و شوراها نامه و مشكلم را  گفتم  كسی  به دادم نرسیده است ) را احتیاج بکار دارم ( خواهشمند است دستور فرمایید  مرا در اسلكله بندر آستارا استخدام كنند ....حتی خدماتی    ...  )

در اسكله و بیمارستان آستارا چند روز مدت پیش چند نفر استخدام كردند با اینكه من در اسكله  تشكیل پرونده داده بودم چون پارتی نداشتم  استخدام نشدم . بعداز خدا امیدم به شما رهبر مسلمانان جهان است   توصیه مرا بكن در آستارا در اسكله یا بیمارستان یا انبارهای عمومی استخدام شوم تا من و زن و بچه ام از گرسنگی در به دری نجات یابیم.


                                                                     
با تشکر

                                                         اسماعیل اسدی دارستانی 

درجه دار بازنشسته ارتش و  نویسنده و محقق( پنج كتاب ) و فرزند جانباز 65درصد  و برادر جانباز   و فعال حقوق بشر  و رو زنامه نگار و مستند ساز   از    استان گیلان بندر آستارا – روستای سیبلی – كوچه شهید فلاحتی پلاك 41  09119812795

لطفا خیرین و نیكوكارانی  كه می خواهند كمك كنند به این شماره كارت كمك كنند

شماره حساب عابر بانك ملی اسماعیل اسدی دارستانی :    6037991815652247






ژ"
نظرات() 
http://tinyurl.com/y3tc9zcm
پنجشنبه 2 خرداد 1398 12:49 ق.ظ
My developer is trying to persuade me to move to .net from PHP.

I have always disliked the idea because of the costs.

But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on several websites for about a
year and am worried about switching to another platform. I have heard fantastic things about blogengine.net.
Is there a way I can import all my wordpress posts into it?

Any help would be really appreciated!
Iona
چهارشنبه 1 خرداد 1398 08:46 ق.ظ
Its like you read my mind! You appear to know a lot
about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you can do with some pics to drive the
message home a little bit, but other than that, this is excellent blog.
A great read. I'll definitely be back.
Cristina
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 08:57 ب.ظ
At this time I am going to do my breakfast, later than having my breakfast coming over again to read additional news.
Astra Investimentos
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 05:01 ق.ظ
Simply want to say your article is as surprising.
The clearness in your post is just spectacular and i could assume you're an expert on this subject.
Fine with your permission let me to grab
your RSS feed to keep updated with forthcoming post.
Thanks a million and please carry on the enjoyable work.
Alexis
شنبه 28 اردیبهشت 1398 12:07 ب.ظ
Hmm it seems like your site ate my first comment (it was super
long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying your blog.

I too am an aspiring blog writer but I'm still new
to everything. Do you have any tips and hints for novice blog writers?
I'd certainly appreciate it.
minecraft download pc
جمعه 27 اردیبهشت 1398 04:32 ب.ظ
This article gives clear idea for the new viewers of blogging, that really how to do running a blog.
Flynn
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 09:55 ق.ظ
Amazing things here. I am very glad to see your article.
Thanks so much and I am taking a look forward to contact
you. Will you kindly drop me a e-mail?
http://tinyurl.com/y6rdyoy9
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 06:28 ب.ظ
Hey, I think your blog might be having browser compatibility issues.
When I look at your website in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it
has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
Other then that, wonderful blog!
Klefer
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 04:47 ق.ظ
I am regular visitor, how are you everybody? This post posted at this web page
is genuinely fastidious.
minecraft download free pc
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 02:44 ق.ظ
Why users still use to read news papers when in this technological globe all is accessible on net?
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 08:54 ب.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied
on the video to make your point. You definitely know what youre talking about, why
throw away your intelligence on just posting videos to your site when you
could be giving us something informative to read?
http://tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 10:14 ق.ظ
I'll right away snatch your rss feed as I can't to find your email subscription hyperlink or
newsletter service. Do you've any? Kindly allow me know so that
I may subscribe. Thanks.
Tisha
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 09:41 ب.ظ
Amazing blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?
I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.

Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there
that I'm completely confused .. Any tips? Many thanks!
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 11:26 ب.ظ
I think that is one of the so much vital info for me. And i'm satisfied studying your article.

However wanna statement on few common things, The site taste is great,
the articles is really great : D. Good activity, cheers
http://tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 04:27 ب.ظ
What i do not realize is in reality how you
are not really much more well-favored than you might be now.
You are very intelligent. You realize therefore significantly on the subject of this topic, produced me
personally consider it from numerous varied angles.
Its like men and women are not interested until it is one thing to do with Woman gaga!
Your personal stuffs great. At all times handle it up!
Zachery
جمعه 13 اردیبهشت 1398 06:29 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts
and I will be waiting for your next write ups thanks once again.
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 12:54 ق.ظ
Your style is unique in comparison to other folks I have read stuff from.
Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I'll just bookmark this blog.
Thorsten
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 11:23 ق.ظ
Inspiring story there. What happened after? Take care!
http://tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 11:54 ب.ظ
fantastic issues altogether, you just gained a emblem new reader.
What would you recommend in regards to your put up that you made some days ago?
Any positive?
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 11:46 ق.ظ
I read this post fully concerning the resemblance
of most recent and earlier technologies, it's remarkable article.
http://tinyurl.com/y295xxfz
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 09:10 ق.ظ
I read this post fully on the topic of the comparison of latest and earlier technologies, it's amazing article.
http://tinyurl.com/
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 03:54 ب.ظ
I am in fact delighted to glance at this web site posts which includes tons of helpful information, thanks for providing these statistics.
Isis
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 01:05 ق.ظ
Hi to all, how is everything, I think every one is getting more
from this website, and your views are pleasant for new viewers.
http://tinyurl.com/y27n4qg3
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 10:21 ب.ظ
Usually I do not learn post on blogs, but I would like to say that this write-up very
compelled me to take a look at and do it! Your writing taste has been amazed me.
Thank you, quite nice article.
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 03:18 ق.ظ
Yesterday, while I was at work, my cousin stole my iphone and tested to see if it can survive
a twenty five foot drop, just so she can be a youtube sensation.
My iPad is now destroyed and she has 83 views.
I know this is completely off topic but I had to share it with someone!
http://tinyurl.com/y6ovrn2w
شنبه 31 فروردین 1398 07:52 ق.ظ
Howdy! Quick question that's entirely off topic.
Do you know how to make your site mobile friendly?
My website looks weird when viewing from my iphone4.
I'm trying to find a template or plugin that might be
able to fix this problem. If you have any recommendations, please
share. With thanks!
Bichara Previc
شنبه 31 فروردین 1398 12:39 ق.ظ
It's an amazing paragraph in support of all the internet visitors;
they will obtain benefit from it I am sure.
tinyurl.com
چهارشنبه 28 فروردین 1398 04:27 ب.ظ
Thanks very interesting blog!
http://tinyurl.com
چهارشنبه 28 فروردین 1398 11:40 ق.ظ
Today, I went to the beach front with my kids.
I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the shell
to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but I
had to tell someone!
Rodrigo Branco
سه شنبه 27 فروردین 1398 06:04 ب.ظ
I'm really enjoying the design and layout of your website.
It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable
for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to
create your theme? Outstanding work!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo