تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی درد نیوز اولین سایت حقوق بشر و محیط زیسنت ایران خوش آمدید تاسیس 1379 درد نیوز - فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش: رشد و تحرک خوبی در نیروی دریایی آغاز شده است/ حضور در آب‌های آزاد همچون گذشته باید ادامه یابد

دنیای وارونه-عجب رسمیه رسم زمونه

فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش: رشد و تحرک خوبی در نیروی دریایی آغاز شده است/ حضور در آب‌های آزاد همچون گذشته باید ادامه یابد

تاریخ:چهارشنبه 8 آذر 1396-01:29 ب.ظ

آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش، هفتم آذر را روز افتخار و سربلندی نیروی دریایی و روزی نمادین برای تجلیل از فداکاری‌های آن خواندند و خاطرنشان کردند: عملیات شجاعانه نیروی دریایی علیه ارتش بعثی عراق در 7 آذر سال 59، تأثیری ماندگار بر جنگ گذاشت و آن شجاعت، ابتکار، برنامه‌ریزی و اقدام، تسلط دشمن را بر دریا به صفر رساند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن عملیات 7 آذر و یاد شهیدان دلاور آن، افزودند: شهادت در راه خدا خسارت نیست، بلکه غنیمت است و به تعبیر دقیق امام راحل، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت نیروی دریایی افزودند: نیروی دریایی در خط مقدم دفاع از کشور است و مناطق مهمی همچون مکران، دریای عمان و آبهای آزاد را فراروی خود دارد و حضور در آب‌های آزاد همچون گذشته باید ادامه یابد.

ایشان با تأکید بر لزوم افزایش توانایی‌های نیروی دریایی در تجهیزات و توان رزمی و لزوم استفاده از امکانات بخشهای مختلف نظام در برطرف کردن کمبودها، گفتند: رشد و تحرک خوبی در نیروی دریایی آغاز شده و امروز نیروی دریایی بسیار پیشرفته‌تر و تواناتر از 20 سال قبل است، اما این سطح از پیشرفت قانع‌کننده نیست و در همه بخشها باید با عزم و روحیه، همت بلند، ابتکار و اقدام، حرکتِ پر شتاب دنبال شود.

پیش از سخنان فرمانده کل قوا، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان گزارشی از اهداف و فعالیت‌های این نیرو گفت: افزایش توان رزمی، حضور موثر در دریاهای آزاد و اقیانوس‌ها، حفاظت از امنیت خطوط مواصلاتی دریایی کشور، ایجاد بازدارندگی و توسعه سواحل مکران در دستور کار نیروی دریایی ارتش قرار دارد.




ژ"
نظرات() 
Shalanda
جمعه 17 آذر 1396 03:53 ب.ظ
I feel that is among the so much important information for me.
And i'm happy reading your article. But should observation on few basic
issues, The site style is great, the articles is truly great :
D. Just right activity, cheers
Marcelo
جمعه 17 آذر 1396 03:50 ب.ظ
Why viewers still make use of to read news papers when in this technological globe the whole thing is presented
on web?
Melody
جمعه 17 آذر 1396 03:49 ب.ظ
I have been browsing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like
yours. It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all website
owners and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.
Modesto
جمعه 17 آذر 1396 03:39 ب.ظ
Greetings from Los angeles! I'm bored to tears at work so I decided
to browse your blog on my iphone during lunch break.

I enjoy the info you provide here and can't wait to take a
look when I get home. I'm surprised at how quick your blog loaded on my mobile ..
I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, great site!
Jacob
جمعه 17 آذر 1396 03:29 ب.ظ
We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your website offered us with valuable information to work on. You've done an impressive job and our entire community will
be thankful to you.
Novella
جمعه 17 آذر 1396 03:25 ب.ظ
Good day! This post couldn't be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate!
He always kept chatting about this. I will forward this write-up to him.
Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!
Koby
جمعه 17 آذر 1396 03:21 ب.ظ
Great blog right here! Additionally your website loads up very fast!
What web host are you the use of? Can I am getting your associate
hyperlink for your host? I desire my site loaded up as quickly
as yours lol
Emory
جمعه 17 آذر 1396 03:02 ب.ظ
Terrific article! This is the type of information that are supposed to be shared across the
net. Shame on Google for not positioning this submit upper!

Come on over and seek advice from my web site . Thank you =)
Graig
جمعه 17 آذر 1396 02:56 ب.ظ
What's up, yeah this paragraph is actually pleasant and I have learned lot of things from it about blogging.
thanks.
Graig
جمعه 17 آذر 1396 02:48 ب.ظ
I've been surfing on-line more than 3 hours these days, but I by no
means found any interesting article like yours. It's lovely worth sufficient for me.

In my view, if all web owners and bloggers made just right content as
you probably did, the web will probably be much more helpful than ever before.
Lily
جمعه 17 آذر 1396 02:46 ب.ظ
Amazing blog! Do you have any tips for aspiring writers?
I'm planning to start my own website soon but I'm
a little lost on everything. Would you advise starting with a free
platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm totally confused ..
Any tips? Kudos!
Reynaldo
جمعه 17 آذر 1396 02:43 ب.ظ
Hey would you mind letting me know which webhost
you're working with? I've loaded your blog in 3 completely different browsers and I must say this
blog loads a lot faster then most. Can you suggest a good internet hosting provider at a fair price?
Thank you, I appreciate it!
Myron
جمعه 17 آذر 1396 02:39 ب.ظ
After I initially left a comment I appear to have clicked
the -Notify me when new comments are added- checkbox
and now every time a comment is added I
receive 4 emails with the exact same comment.
Perhaps there is a way you can remove me from that
service? Thanks!
Manual
جمعه 17 آذر 1396 02:37 ب.ظ
Nice replies in return of this question with solid arguments and explaining everything regarding that.
Shannon
جمعه 17 آذر 1396 02:21 ب.ظ
Hello, its fastidious post about media print, we all know media is a fantastic
source of data.
Ashleigh
جمعه 17 آذر 1396 02:12 ب.ظ
Thanks for finally talking about >درد نیوز -
فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان
و مسئولان نیروی دریایی ارتش: رشد و تحرک خوبی
در نیروی دریایی آغاز شده است/ حضور
در آب‌های آزاد همچون گذشته باید ادامه یابد
<Liked it!
Jeanette
جمعه 17 آذر 1396 02:01 ب.ظ
I like the helpful info you provide in your articles. I will bookmark your weblog and
check again here frequently. I am quite sure I'll learn lots of new
stuff right here! Best of luck for the next!
Latosha
جمعه 17 آذر 1396 02:00 ب.ظ
Hi there to every , because I am in fact keen of reading this webpage's post to
be updated daily. It contains fastidious stuff.
Samuel
جمعه 17 آذر 1396 01:59 ب.ظ
Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your web site is fantastic,
as well as the content!
Velva
جمعه 17 آذر 1396 01:54 ب.ظ
When someone writes an paragraph he/she maintains the plan of a
user in his/her mind that how a user can know it.
So that's why this article is outstdanding. Thanks!
Jarrod
جمعه 17 آذر 1396 01:51 ب.ظ
It's great that you are getting thoughts from this
article as well as from our argument made at this place.
Doris
پنجشنبه 16 آذر 1396 08:32 ب.ظ
I will immediately seize your rss feed as I can not to find your email subscription hyperlink or newsletter service.
Do you've any? Kindly allow me know in order that I may subscribe.
Thanks.
Betsy
پنجشنبه 16 آذر 1396 08:15 ب.ظ
Hello, I think your website might be having browser compatibility issues.

When I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in Internet
Explorer, it has some overlapping. I just wanted
to give you a quick heads up! Other then that, amazing blog!
Derek
پنجشنبه 16 آذر 1396 08:02 ب.ظ
It's remarkable in favor of me to have a site, which is beneficial designed for my
know-how. thanks admin
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo